Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
dobrý den, dne 16.11. v 15:10 autobus 600 směr NC Géčko Zastavil na výstupní zastávce, odkud neměl odjíždět a když jsme k němu doběhli a stáli před dveřmi autobusu,paní řidička se na nás podívala, zavřela dveře a ujela. Nezastavila ani na nástupní zastávce a měla tu drzost odjet. několik lidí s námi zůstalo čekat dalších 20 min. na další spoj. S další paní jsme si šli stěžovat na DPMLJ
a bylo nám všem řečeno že s tím nic neudělají. Toto chování je nepřípustné.
Konfrontace s řidičkou
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené, které by se jimi měli zabývat a učinit potřebné kroky ke zjednání nápravy.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.