Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72054Brzké zavření podniku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2023, před rokem

Adam Dostálík

Znění stížnosti

Lékárna, Kroměříž, Moravská 387951, 76701


Produkt

Přišel jsem v 16:40 a prodejna byla již zavřená čekal jsem do 17:00 což je její zavírací doba a nikdo tam stále nebyl. Tohle nebylo poprvé co se to tady na této prodejně stalo!


Požadované řešení

Být na výdejním místě do zavírací doby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 07:21, před rokem

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2023 15:03, před rokem

Dobrý den, pane Dostálíku, omlouvám se, pokud otevírací doba nebyla dodržena, to by se rozhodně nemělo stát. Prosím vás o trasovací číslo zásilky, kterou jste si šel vyzvednout. Podle toho dohledáme, kteří pracovníci měli ten den výdej zásilek na starost, a zjednáme nápravu. Něco podobného se nesmí opakovat. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 10:24, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2024 12:40, před 12 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.