Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Lékárna, Kroměříž, Moravská 387951, 76701
Přišel jsem v 16:40 a prodejna byla již zavřená čekal jsem do 17:00 což je její zavírací doba a nikdo tam stále nebyl. Tohle nebylo poprvé co se to tady na této prodejně stalo!
Být na výdejním místě do zavírací doby.
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Dobrý den, pane Dostálíku, omlouvám se, pokud otevírací doba nebyla dodržena, to by se rozhodně nemělo stát. Prosím vás o trasovací číslo zásilky, kterou jste si šel vyzvednout. Podle toho dohledáme, kteří pracovníci měli ten den výdej zásilek na starost, a zjednáme nápravu. Něco podobného se nesmí opakovat. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.