Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7206MF Dnes nedodává noviny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2015, před 10 lety

Michal Bednář

Znění stížnosti

Dobry den tak mam velikou radost ze jsem si u MF predplatil sobotni denik, z ktereho jsem opravdu nadsen. Prvni cislo mi prislo cca v 11 hodin dopoledne, budis neresil jsem to bylo to prvni sobota rekl jsem si ze si me musi nekam zaradit aby, druhy tyden neprisly noviny vubec napsal jsem vam ozvaly ste se ze pry to date nekomu vedet a ze mi odectete ty noviny, supr treti tyden sem mel sve druhe noviny skvele, skoda jen ze tu mame ctvrty tyden a ja jsem opet bez novin! Asi sme si spatne rozumnely ja hlupak myslel ze to bude jako tydenik vzdy v sobotu a ono je to ctrnactidenik. Vlastne ted ani nevim co stim, doposlat mi ty sobotni noviny ve stredu? Zase nekde nekdy odecist cca 14kc? A info linka je na jednicku jedine co nabidne je dalsi odecteni novin ktere nemam, zase a nebo ukonceni smlouvy, gratuluju skvela strategie. Smlouva ukona a noviny si jedu koupit do kramu.


Požadované řešení

Já opravdu nevím, po tom co mi na zákaznicke lince bylo nabídnuto ukončení smlouvy. Stejny jako kdyby mi rekli dekujeme odejdete.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 10:29, před 9 lety

Uzavřením smlouvy vznikl mezi stranami závazkový právní vztah. Vydavateli z něj plyne povinnost doručovat pravidelně v dohodnutý den objednateli deník na uvedenou adresu. Pokud tak neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Pokud spotřebitel vytkl vadu, a zvolil nárok z vadného plnění, je společnost povinna zajistit nápravu.

Dle Všeobecných obchodních podmínek pro předplatné společnosti Mafra a.s., jeho čl. 3, nedoručí-li vydavatel deník řádně a včas (nedoručení v den vydání, doručení neúplného nebo nekvalitně vytištěného výtisku), má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele.

Pro reklamace předplatitelů – spotřebitelů platí ustanovení občanského zákoníku o právech z vadného plnění. V případě oprávněné reklamace, která bude uplatněna u vydavatele ještě v den vydání reklamovaných výtisků deníku a vydavatelem v tento den uznána, doručí vydavatel předplatiteli dodatečně bezvadné výtisky deníku, nebude-li takové dodatečné doručení možné, vrátí vydavatel předplatiteli poměrnou část ceny za předplatné. V případě oprávněné reklamace, která nebude uplatněna u vydavatele v den vydání reklamovaného výtisku, resp. nebude vydavatelem v tento den uznána, vrátí vydavatel předplatiteli poměrnou část ceny za předplatné nebo, požádá-li o to při reklamaci předplatitel, vydavatel doručí dodatečně příslušné výtisky deníku, bude-li takové dodatečné doručení možné.

Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, e-mailem na predplatne@mafra.cz nebo na bezplatné lince.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2015 11:32, před 9 lety

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít. Vzhledem k tomu, že stížnost nebude ze strany podnikatele zodpovězena, je možné případný spor řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.