Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#720674.5h jede motor v odstavenem vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2023, před rokem

Vlada Šebesta

Znění stížnosti

Proč se nechává vlak v uherském Hradišti který zaparkuje a řidič jde spát na penzion na STAVIDLE kolem 23.30 +-běžet až do ranních hodin na volnoběh cca 4.5-5h.to máme tolik nafty v ČR kdo to platí Fijala????? já chcu spát chodím do práce ještě chvilku mě budete s** a vlak ráno nepojede a TV to bude taky zajímat videa mám zloději zas***


Požadované řešení

Když chrape strojvedoucí tak i mašina má být v klidu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 08:24, před rokem

Dle § 30 zákona o ochraně veřejného zdraví je mimo jiné vlastník dráhy povinen zajistit nepřekračování hygienických limitů hluku, které jsou stanoveny prováděcím právním předpisem (nařízením vlády č. 272/2011 Sb., o ochraně zdraví před nepříznivými účinky hluku a vibrací).

Dodržování limitů kontroluje krajská hygienická stanice, na kterou se může spotřebitel obrátit s návrhem na provedení měření hluku.

Zjistí-li krajská hygienická stanice na základě provedeného měření překročení hlukových limitů, je oprávněna uložit sankce (např. pozastavit výkon činnosti, odejmout povolení k provozu či uložit právnické osobě nebo fyzické osobě - podnikateli pokutu).

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.