Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Stížnost na praktiky seznamky
be2 S.à.r.l. adresa 291, route d’Arlon – L-1150 Luxembourg
V Praze 7. 7. 2015
Po dlouhých letech jsem se poprvé snažila použít seznamku. Viděla jsem na internetu reklamu firmy Be 2, registrace je zdarma, vybrala jsem zkušební baliček za 149 Kč a zaslala je kartou na účet dne 17.5.
Z vážných rodinných důvodů jsem nikdy tuto seznamku nevyužila, nikomu jsem nenapsala, smlouva z mé strany nebyla naplněna. Podle nabídky jsem soudila, že pokud nenaplňuju smlouvy, nemám zájem o další prolongaci protože další částky byly stanoveny měsíčně. Samozřejmě chápu,že došlo ke Smlouvě,která z mé strany nebyla naplněna.
Poté jsem dostala upomínku (viz příloha, že podle obchodních podmínek mám zaplatit 2599 částku za 3 měsíce a penále). Jinak přijde exekutor.
Snažila jsem se komunikovat s firmou, chtěla jsem číslo telefonu a možnost konzultace s kompetentním pracovníkem firmy, došel mi mail,z něhož soudím,že tyto praktiky jsou pro firmu obvyklé, vůbec nereagoval na mou žádost, byl generován automaticky.
Zjistila jsem, že si dluh firma strhává účastníkům z účtu bez jejich svolení.
Nikde nejsou uvedeny telefony, jen emaily pracovníci jsou uvedeni v mailech jménem a adresou.
S Pozdravem Iva
Zabránit jim strašit lidi. Vědět,kdo opravdu tuto službu poskytuje a vědět, jestli jejich postup je v souladu s právem.
|
Tweet |
Společnost be2 S.a.r.l. se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování a tato služba je nabízena za určitých smluvních podmínek, které spotřebitel akceptuje prostřednictvím uzavření smlouvy o poskytování těchto služeb prostřednictvím internetu. Smluvní podmínky by si měl zájemce o využití této služby náležitě ještě před uzavřením smlouvy prostudovat. V právu platí totiž obecná zásada, že smluvní strany jsou uzavřenou smlouvou vázány.
Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se dle obchodních podmínek společnosti prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Jedná se tedy o prolongaci. Samotná prolongace není zakázaná.
Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den, Iva Pellarova.
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.