Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jeden z Vašich řidičů, nám naboural do vrat, no nejen vrata vzal, vzal toho více po cestě..
Řekl nam, ze ho máme kontaktovat na tel. cislo, kvůli úhradě škody, ze kterého nam volal, ale bohužel na naši zprávu nereagoval.
Bylo to 14. 11., přijel v 11:40 hodin, v 11:42 do nich nacouval. Volal nam z čísla: ***.
Jméno nevim, nedal ani podepsat žádný papír o převzeti. Poslali nam jinou lednici, tak by mě zajímalo, kdo za mou přítelkyni podepsal nějaký doklad, ze zboží převzala?
Tak se chcem zeptat, kdo nam to zaplatí?
Musíme koupit 5x plotovky, dojet pro to, natrit, vruty, pridelat..mám i foto, hned po tom, co do nich najel.
Zaplatit skodu, způsobenou Vašim ridicem.
|
Tweet |
Jestliže byla spotřebiteli zaměstnancem společnosti způsobena škoda, může ji spotřebitel požadovat po společnosti Geis CZ s.r.o. Dle § 2910 občanského zákoníku platí, že škůdce, který vlastním zaviněním poruší povinnost stanovenou zákonem a zasáhne tak do absolutního práva poškozeného, nahradí poškozenému, co tím způsobil. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích dle § 2951 občanského zákoníku.
Spotřebitel v tomto případě však bude muset prokázat, že škoda vznikla jednáním zaměstnance společnosti (např. pomocí kamerového záznamu, svědků atd.).
Doporučujeme spotřebiteli se v tomto případě obrátit i na Policii ČR, která by mohla celou situaci prošetřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.