Společnost


Kafason s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72076Zamítnutí reklamace na hodinky D12m

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2023, před rokem

Miroslav Vébr

Znění stížnosti

Moji milí, jdu se podělit o zkušenosti, kterou bych si jistě odpustil, kdyby to bylo možné.
Jiří nám koupil před cca 8 měsíci hodinky Salmi od firmy Smart outlet - tuším jsou i tady na fb.
Pokud tedy mohu poreferovat, jak se jedná s klienty, kterým přestali hodinky fungovat, pak se rád rozdělím o své zkušenosti.
Hodinky SOLMI D12m jsou inzerovány jako český výrobek, ale nesou označení Made in China. Víc se z gravírovaného textu nedozvíte.
Dále jsou hodinky inzerovány jako IP68
Co je voděodolnost IP68?
Mobilní telefony se stupněm IP68 jsou chráněny proti prachu, před nebezpečnými dotyky a proti potopení do vody. Oproti mobilům s IP67, které vydrží maximálně 30minutové ponoření do metrové hloubky, je tak můžete klidně nepřetržitě potápět do vody za podmínek, které určí výrobce.
Samozřejmě, co určuje výrobce se nikde nedozvíte.
Dále vám sdělují na videu na YT (protože psaný návod použití NENÍ) , že se stane, že hodinky se mohou jakoby seknou z důvodů přebití a tak počkejte dva tři dny a pak je zase nahodíte.
Ještě večer mi hodinky oznámili, že mám SMS a ráno už byli mrtvé.
Zavolal jsem do "firmy" a tam mi slečna poradila, abych počkal týden. Čekal jsem týden a hodinky jsem nevzkřísil.
Inu, vyplnil jsem formulář reklamace a odeslal hodinky na adresu firmy (to je také zajímavé - Smartoutlet - provozuje firma Kafason a ta sídlí někde v BBcentru v Michly a fakturační adresa je u Botiče na Folimance, nicméně firmu vlastní paní z Budějovic)
A čekal jsem týden a hle, co jsem obdržel:
> Dobrý den,�
>
> píši Vám ohledně reklamace uplatňované na adrese společnosti
> SmartOutlet.cz
> Naši technici hodinky podrobně prozkoumali a reklamaci jsme nuceni
> zamítnout z důvodu, že v hodinkách byla zjištěna vlhkost a
> následní
> koroze čipů uvnitř hodinek.
> Zasílám fotografie, jak hodinky vypadají a kvůli tomuto reklamaci
> zamítáme. Toto je chybné používání ze strany zákazníka.
>
> Prosím o informaci, zda-li Vám hodinky zašleme zpět, nebo je máme
>
> ekologicky zlikvidovat.
>
> Děkuji a přeji hezký den
>
> TH
> Reklamační Oddělení
***
Jistě se na mě pán nebude zlobit, že ho jmenuji, dle všeho totiž celou tu atrakci řídí. A fotky mi neposlal!
Volal jsem a opět jsem dostal k slečně, která byla velmi příjemná, ale tentokrát mi velmi sofistikovaně poradila, abych si klidně ztěžoval na čojce, že hodinky nelze reklamovat protože je v nich vlhkost a nějaká hmota.
Kdo mě zná ví, že jsem na určité věci až úzkostlivě opatrný. Navíc mám minimálně základní hygienické návyky a vím, jak se chovat k věcem jako jsou hodinky, telefon, tablet či NTB a navíc ! a zde pozor.
Jsem od jara po mrtvici - tudíž mi stále ještě dělá problémy chůze respektive rovnováha. Už proto jsem vlastně stále doma hodinky mám poličce u pracovního stolu. Tudíž je nebylo možné ani polít.
No nic, se slečnou jsem se slušně řečeno pohádal, protože byla nejen sofistikovaná, ale také hubatá a drzá.
Napsal jsem vlastně totéž, co sem, znovu panu H a ten do druhého dne odpověděl:
Dobrý den,
korozi uvnitř hodinek bohužel vyfotit nedokážeme, ta se zjišťuje díky
speciálnímu přístroji.
Kolegyně na telefonu ví, že tyto opravy u takto levných hodinek jsou z
90 % dražší než si koupit hodinky nové.
Bohužel takto vypadající hodinky a navíc, když na jedné straně ze spáru
mezi předním a zadním dílem jde vidět, že to jde z nich a nemůžeme uznat
reklamaci.
Mrzí nás tato situace. Hodinky Vám tedy zasíláme zpět na Vaši adresu.
Hezký den
TH
***
takže hodinky jsou vodotěsné, něco z nich údajně teče, na fotkách je špína z něčích rukou a moje hodinky to být rozhodně nemohou, už proto, že jsem je měl na ruce asi 10 x při návštěvě doktora. A ano při měření tlaku atd. proto jsme si je vlastně pořizovali.
Přesnou závadu není pán schopen specifikovat! Opravu nenabídl (protože neví, co opravit), výměnu zamítl a o vrácení peněz nepadlo slovo. Abych nekřivdil slečně - ta se v jednu chvíli (asi slabá chvilka) zmínila, že by snad bylo možné pořídit hodinky nové s velkou slevou.
Víte, kam všude se dá tato informace odeslat.
V názorech jejich zákazníků, nejsem první s kým takhle hnusně vy....

https://www.smartoutlet.cz/


Produkt

Smart hodinky SOLMi D12m


Požadované řešení

výměna zboží, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 08:58, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalé praktiky společnosti, může podat podnět České obchodní inspekci, která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 12:21, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.