Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den chtěl podat stížnost že nêco jel od prodejny když jel kurýr zapomněli mu vídat máslo https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/products/2001018209377 Děkuji za odpověď Vojtíšek
Jihočeské máslo
Aby už neopakovalo přiveze normální máslo
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. V případě, že nebyla dodána kompletní objednávka či dodané zboží je vadné, je vhodné dodání zboží či jakost zboží reklamovat.
Jelikož se však dá předpokládat, že spotřebitel na opožděném plnění nemůže mít zájem, zaniká závazek prodlením společnosti, ledaže spotřebitel společnosti bez zbytečného odkladu oznámí, že na splnění smlouvy trvá dle § 1980 Občanského zákoníku (tzv. fixní závazek).
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://itesco.cz/kontakty/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.