Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#72085Zapomněli přiveze máslo Jihočeský

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2023, před rokem

Miroslav Vojtíšek

Znění stížnosti

Dobrý den chtěl podat stížnost že nêco jel od prodejny když jel kurýr zapomněli mu vídat máslo https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/products/2001018209377 Děkuji za odpověď Vojtíšek


Produkt

Jihočeské máslo


Požadované řešení

Aby už neopakovalo přiveze normální máslo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 09:34, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. V případě, že nebyla dodána kompletní objednávka či dodané zboží je vadné, je vhodné dodání zboží či jakost zboží reklamovat.

Jelikož se však dá předpokládat, že spotřebitel na opožděném plnění nemůže mít zájem, zaniká závazek prodlením společnosti, ledaže spotřebitel společnosti bez zbytečného odkladu oznámí, že na splnění smlouvy trvá dle § 1980 Občanského zákoníku (tzv. fixní závazek).

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://itesco.cz/kontakty/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 12:17, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.