Společnost


CDS s.r.o. Náchod

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72092Opakovaně hrubý řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2023, před rokem

Lucie Svobodová

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás se stížností na řidiče. 5497, Linka: 642300/114 Náchod - Trutnov, č. zař.: 3420, čas: 15:03,18.11. 2023. Řidič je opakovaně hrubý na cestující.
Vždy mi bylo jeho chování nepříjemné, ale dnes to dosáhlo naprostého vrcholu, když mi schválně nezastavil na zastávce, i když si toho byl zcela vědom a mnou slušně požádán. Upozorňuji na to, že před výstupem jsem v čas čekala u výstupních dveří, aby si mě řidič všiml a ještě pro jistotu zmáčkla výstražné tlačítko stop. Když mi řidič nezastavil a já jej znovu slušně požádala, schválně mi nevyhověl.
Obracím se na Vás proto, že podobné hrubé zacházení je v případě tohoto řidiče zcela běžné. Podle mého názoru by takovýto člověk, kterého očividně jeho práce nebaví a libuje si v dělání nepříjemností jeho cestujícím, rozhodně neměl v takovémto zaměstnání déle přetrvávat.
Žádám Vás tedy o to, zda by bylo možné tuto nepříjemnost nějakým způsobem vyřešit.

S pozdravem

L. Svobodová


Produkt

Řidič: 5497, Linka: 642300/114, č. zař.: 3420, Kód: 49395, čas: 15:03, 18.11. 2023


Požadované řešení

Vyřešení nepříjemností, které vznikají daným řidičem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 09:50, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 12:14, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.