Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
Objednala jsem si dva balíčky do Z- Boxu a bohužel ODS dva balíčky se budou vracet?! Do Z-Boxu se nemůžu vůbec dostat, zkoušela jsem to přes telefon přítele a taky to nešlo, těším se že skrz vaši společnost tedkom budu platit pokuty a řešit aby se balíčky zpátky poslaly…. Přísahám, ppl i česká pošta je lepší než Zásilkovna, omlouvám se, ale u zasilkovny už nikdy v životě…. Tohle byla moje poslední kapka.
Děkuji moc!
Přála bych si aby mi někdo v zasilkovne zvedl telefon nebo mi zavolal a přivezl mi to k baráku když to má cestou!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Janíková, mrzí nás, že vám zásilky nešly vyzvednout. V případě, že se něco takového stane, doporučujeme jako nejrychlejší řešení zavolat nám na číslo +420 216 216 516. Když řeknete slovo "operátor", budete přepojena na někoho z kolegů, kteří vám rád pomůže situaci vyřešit. Kolegové jsou na čísle k dispozici každý pracovní den mezi 8. a 19. hodinou, do konce sezóny budou na příjmu také každou sobotu mezi 8:00 a 16:30. Pakliže je vaše zásilka na cestě zpět k odesílateli, obraťte se prosím přímo na něj, měl by se s vámi domluvit na řešení, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.