Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
jsem dlouholetým kupcem rajčatové ciabaty (výrobce Polsko) v prodejně Kaufland Praha Stodůlky. Každý týden jich nakupuji cca 10. V posledních 10-14 dnech při ohřívání těchto ciabat na pánvi cítím velmi nepříjemný zápach, který nejblíže identifikuji jako žluklý tuk.
rajčatová ciabata - rozmražený a dopékaný výrobek v pekárně obchodu Kaufland
Opakované prověření ČPI kvality tohoto výrobku a zjištění, že neobsahuje závadný či dokonce žluklý tuk.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud tedy zakoupená věc nemá deklarované vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Požádal jsem dTest o zprostředkování opakované kontroly jakosti a nezávadnosti pečiva nezávislou organizací ČZPI, i když si jsem vědom, že existují různé šarže tohoto zamraženého pečiva. Nevidím důvod proč kontaktovat prodejce. Finanční náhradu nechci, jen mám zájem o zjištění kvality pečiva.
Služba VašeStížnosti.cz slouží pouze k řešení spotřebitelských právních sporů mezi podnikatelem a spotřebitelem. V rámci této služby nelze zprostředkovat kontrolu jakosti a nezávadnosti pečiva prostřednictvím státního dozorového orgánu. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán konkrétní právní nárok spotřebitele ve vztahu k podnikateli, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude z tohoto důvodu uzavřena.
Spotřebiteli doporučujeme podat podnět k provedení kontroly příslušnému orgánu dozoru ve věci uvedené ve stížnosti prostřednictvím následujícího odkazu:
www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx
SZPI provede na základě spotřebitelského podnětu kontrolu a případně učiní potřebná opatření. Podnět je třeba předat příslušnému inspektorátu SZPI podle místa provozovny, které se podnět týká. Podnět může spotřebitel předat či zaslat v písemné podobě nebo jeho obsah zkopírovat do příslušného formuláře na výše uvedených internetových stránkách SZPI. Orgán dozoru provede na základě podaného podnětu vždy vlastní šetření a teprve na základě jeho výsledku podnikne potřebná opatření. Spotřebitel může požádat orgán dozoru o informaci o výsledku provedené kontroly.