Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už po druhé tento měsíc jste mi neoprávněně strhli za neobjednanou službu
Twist 100. Je mi 80 let ani nevím co to znamená a kde to mám hledat. Žádám Vás o okamžitou
nápravu.Jelikož jste mi na mou stížnost srozumitelně neodpověděli budu muset hledat jiné
cesty k nápravě. Dnes jste mne tímto jednáním dostali do mínusového konta které nehodlám
zaplatit. Kdybych se dostala do nějaké nepříjemné situace např. zdravotní nemám možnost
si zavolat pomoc. Na Vaše nabídky nereaguji jelikož nemám kontrolu nad svým telefonem.
S okamžitou platností Vám zakazuji jakékoliv manipulace s tímto telefonním číslem.
Rothová Věra.
Zakázané nabízení služeb.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek balíčku Twist STO "aktivací Balíčku Účastník získá 100 volných minut volání na čísla značky T-Mobile (vyjma čísel se zvláštním tarifem, např. audiotexová a prémiová čísla apod.) a datový limit 100 MB. Balíček lze aktivovat na žádost Účastníka, a to způsoby uvedenými na www.t-mobile.cz, např. zasláním aktivační SMS, prostřednictvím Zákaznického centra či v rámci aplikace Můj T-Mobile. O úspěšné aktivaci Balíčku Operátor zašle Účastníkovi informační SMS. Za Balíček se platí cena dle Ceníku služeb. Cena Balíčku je Účastníkovi odečtena z kreditu v okamžiku jeho úspěšné aktivace."
Dále je zde stanoveno, že "volné minuty z Balíčku může Účastník čerpat po dobu maximálně 30 dnů ode dne potvrzení aktivace Balíčku, volná data z Balíčku může Účastník čerpat maximálně po dobu 720
hodin od potvrzení aktivace Balíčku STO. Nevyčerpané volné minuty či volná data z datového limitu bez náhrady propadají. Platnost Balíčku se automaticky obnovuje po 30 dnech, tj. na každý měsíční Balíček navazuje automaticky další (pokud se Účastník s Operátorem nedomluví jinak). Podmínkou obnovy Balíčku je dostatečná částka kreditu. Nemá-li Účastník dostatek finančních prostředků na svém kreditu, bude další Balíček automaticky aktivován až po navýšení kreditu do výše potřebné pro získání Balíčku."
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud nebyl spotřebitel společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Přehled kódů pro nastavení tarifů, zvýhodnění, dobíjení kreditu a deaktivaci služeb u společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.t-mobile.cz/podpora/prvni-pomoc/nastavte-si-sami/sms-kody-zakaznici-s-predplacenou-kartou-twist.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Jestliže si spotřebitel balíček neaktivoval, ale byl mu naúčtován, doporučujeme mu vyúčtování reklamovat. Reklamaci je možné podat u společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.:
- na tel.: 800 73 73 73;
- písemně na adrese: T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4;
- osobně na pobočce společnosti;
- prostřednictvím webového formuláře dostupného zde: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.