Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#7211Zkažené kuřecí maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2015, před 10 lety

Naďa Křiváková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 8. 7. 2015 jsem s Tescu v Uherském Hradišti koupila kuřecí maso, přesněji Kuřecí stehno bez kosti a kůže, datum spotřeby do 12. 7. 2015, dnes tj. 11. 7. 2015 jsem maso rozbalila, již na pohled bylo zelené a silně zapáchalo, bohužel se mi to nestalo poprvé. Žádám o vrácení peněz za zakoupené maso. Vše mám též nafoceno. Pokud nebude mé žádosti vyhověno, obrátím se na ČOI. S pozdravem Křiváková


Produkt

Kuřecí stehno bez kosti a kůže, čerstvé, třída jakosti A, cena 82,30 Kč, Spotřebujte do 12. 7. 2015, cena za kg 154, 90 Kč, hmotnosti 0, 531 kg, SC211548, 6070600


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 10:59, před 10 lety

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitelka právo potravinu bezodkladně reklamovat u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Spotřebitelka může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu, nikoli však České obchodní inspekci, které dozor v této oblasti nepřísluší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2015 09:58, před 9 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.