Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, dne 8. 7. 2015 jsem s Tescu v Uherském Hradišti koupila kuřecí maso, přesněji Kuřecí stehno bez kosti a kůže, datum spotřeby do 12. 7. 2015, dnes tj. 11. 7. 2015 jsem maso rozbalila, již na pohled bylo zelené a silně zapáchalo, bohužel se mi to nestalo poprvé. Žádám o vrácení peněz za zakoupené maso. Vše mám též nafoceno. Pokud nebude mé žádosti vyhověno, obrátím se na ČOI. S pozdravem Křiváková
Kuřecí stehno bez kosti a kůže, čerstvé, třída jakosti A, cena 82,30 Kč, Spotřebujte do 12. 7. 2015, cena za kg 154, 90 Kč, hmotnosti 0, 531 kg, SC211548, 6070600
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitelka právo potravinu bezodkladně reklamovat u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Spotřebitelka může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu, nikoli však České obchodní inspekci, které dozor v této oblasti nepřísluší.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.