Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Do 1 tridy predáte viac lístkov ako je kapacita vozňa ty ľudia čo si zakúpili aj miestenku musia prekračovať ľudí aby sa dostali na WC tým pádom sú aj celú cestu otvorené dvere na chodbu odkiaľ strašne ťahá sú to služby ktoré nie sú hodné tejto triedy jedálenský vozeň nieje a. Pan z vozíkom nemá nič mali by ste. Viresit problém hlavne s. cestujúcimi ktorý sedia v 1 triede na zemi ďakujem
Vyriešiť dôstojne cestovanie ľudí v 1 triede
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta nebo nebyla poskytnuta v odpovídající kvalitě, je možné uplatnit reklamaci. Jako nejvhodnější nárok se jeví sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.