Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#72113Neustále vypadávání programů 2023

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2023, před rokem

Hana Krtilová

Znění stížnosti

Už v roce 2022 jsem psala o neustálém výpadku signálu na setelitu skylink,nejenže se nic nezměnilo na příjmu stanic, naopak jsou služby stále horší. Při telefonickém spojení s společností skylink ván na lince neustále opakují jedno a to samé, špatné počasí, špatně nastavná anténa, špatný setobox, špatná televize.Nikdo se ale nezajímá,že chyba je na jejich straně.Celou dobu vypadávají stanice,když jde CŤ1 CT2 atd. nejdou ostatní programy PRIMA Nova atd.Za tyto služby platí člověk nehorázné peníze,náprava žádná jenom výmluvy!Krtilová Hana


Produkt

Špatný satelitní signál skylink


Požadované řešení

Vylepšení signálu a příjem satelitní televize Skylink


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 11:53, před rokem

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může uplatnit reklamaci na adrese: Satelitní televize Skylink, PO BOX č. 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika.

Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 12:24, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.