Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#72122Uplatnění slevy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2023, před rokem

Václav Hod

Znění stížnosti

Dne 15.11z.2023, jsme chtěl uplatnit slevu v obchodě v Praze na Černém mostě, kterou jsme obdržel prostřednictvím sms. Jednalo se o Mimořádný slevový kupon na jeden nákup. Kupon měl být uplatněn na pokladně po naskenování Globus Bonus Karty nejpozději do 15.11.2023.
Kartu jsem naskenoval, zavolal jsme si obsluhu, která mi sdělila, že tato sleva byla platná do 14.11.2023.
Jen těžko rozumím tomu, že sleva, která je platná do 15.11. už 15.11. neplatí.
Máte pro to nějaké vysvětlení?

Děkuji Václav Hod


Požadované řešení

Vysvětlení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 12:32, před rokem

V případě uvedení v SMS zprávě "nejpozději do 15. 11. 2023" máme za to, že kupón platí včetně dne 15. 11. 2023. Jestliže spotřebitel nemohl kupón využít z důvodu chyby na straně společnosti - uvedení špatného data platnosti kupónu v SMS zprávě, mělo by mu být umožněno kupón využít na další nákup, případně by mu mohla být poskytnuta sleva na další nákup.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Globus ČR, k.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.globus.cz/zakaznicka-linka.html.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2023 14:23, před rokem

Vážený pane Hode, velmi nás mrzí tato situace. Abychom mohli situaci prověřit, rádi bychom Vás požádali o zaslání telefonního čísla na které byl slevový kupón zaslán. Prosíme o zaslání tohoto telefonního čísla na email: kvalita@globus.cz. Děkujeme Váš Globus

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2023 15:19, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2024 12:36, před 12 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.