Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 15.11z.2023, jsme chtěl uplatnit slevu v obchodě v Praze na Černém mostě, kterou jsme obdržel prostřednictvím sms. Jednalo se o Mimořádný slevový kupon na jeden nákup. Kupon měl být uplatněn na pokladně po naskenování Globus Bonus Karty nejpozději do 15.11.2023.
Kartu jsem naskenoval, zavolal jsme si obsluhu, která mi sdělila, že tato sleva byla platná do 14.11.2023.
Jen těžko rozumím tomu, že sleva, která je platná do 15.11. už 15.11. neplatí.
Máte pro to nějaké vysvětlení?
Děkuji Václav Hod
Vysvětlení.
|
Tweet |
V případě uvedení v SMS zprávě "nejpozději do 15. 11. 2023" máme za to, že kupón platí včetně dne 15. 11. 2023. Jestliže spotřebitel nemohl kupón využít z důvodu chyby na straně společnosti - uvedení špatného data platnosti kupónu v SMS zprávě, mělo by mu být umožněno kupón využít na další nákup, případně by mu mohla být poskytnuta sleva na další nákup.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Globus ČR, k.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.globus.cz/zakaznicka-linka.html.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Hode, velmi nás mrzí tato situace. Abychom mohli situaci prověřit, rádi bychom Vás požádali o zaslání telefonního čísla na které byl slevový kupón zaslán. Prosíme o zaslání tohoto telefonního čísla na email: kvalita@globus.cz. Děkujeme Váš Globus
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.