Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dnes 19.11.2023 při odjezdu 9:25 z ulice Tábor linkou č.3 směr Bystrc jsem se dozvěděla, že linka jede pouze do zastávky Komín s přestupem na náhradní dopravu X1, tudíž během cesty bylo jasné, že spoj (který,jinak tímto spojem s přehledem vždy stíhám) do Kuřimi (linka č.302 s odjezdem z Bystrce) nemohu při takovéto změně stihnout. Tudíž jsem poprosila paní řidičku,aby dala na vědomí řidiči linky 302 ,že DPMB nemůže dodržet dobu příjezdu na navazující spoj a aby vyčkal v zastávce, než lidé ze zpožděného spoje dorazí. Paní řidička odpověděla, že nemůže,že autobus 302 je JINÁ!firma. To stejné mi sdělil i řidič nahr.dopravy X1 a oba neudělali vůbec NIC!
Autobus 302 mi ujel,jela jsem do zaměstnání!!! a tyto spoje jezdí po DVOU !!! hodinách!Ujel asi max.o dvě minuty!!!!
A já se ptám!!Jak je možné, že NEJDE dát na vědomí řidiči linky 302, aby vyčkal v zastávce do příjezdu linky X1,pokud tato jede pozdě???? Jde přece o INTEGROVANOU dopravu!Linky IDS JMK také vyčkávají příjezdu vlaků v zastávce a také jsou české dráhy jiná firma.I tyto dálkové autobusy na sebe navzájem určitou dobu čekají,pokud je třeba.
Nebo to lze a jsou na vině neochotní řidiči?
Linka č.3 ,odjezd z ul. Tábor 19.11.2023 v 9:25 směr Bystrc, dále spoj X1 ,ve vozovně Komín navazující.
Hlášení zpožděných spojů navazujícím spojům automaticky, hlavně jedná li se o dálkové.Nebo možnost informovat dotčený spoj přes dispečink z kabiny řidiče ihned.
|
Tweet |
Dle dostupných informací (https://www.dpmb.cz/vyluka-tramvaji-do-bystrce-0) byl z důvodu výměny kolejových objektů a kolejnic od ranního zahájení provozu v pátek 17. listopadu 2023 (státní svátek) nepřetržitě do 16:00 v neděli 19. listopadu 2023 vyloučen provoz tramvají do Bystrce. Náhradní dopravu v úseku Vozovna Komín – Ečerova (– Kamechy) měla zajistit autobusová linka x1.
Změny v dopravě na území Brna je možné sledovat zde: https://www.dpmb.cz/zmeny-v-doprave#zmeny.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.