Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, chtěla bych si stěžovat nebo spíše upozornit na jednu vaší prodejnu v Olomouci. Vždy když jedeme kolem stavíme se pro kfc kyblík, vždycky spokojenost a to si vždy sníme až doma 1h od Olomouce. KFC Olomouc Haná DT...Vždy to vydrží teplé a čerstvé než dojedeme domů. Ale bohužel dnes jsme spokojení nebyly. Celý kyblík jsme hodili do koše, nedalo se to jíst..Maso muselo být už starší od včera nebo z rána jelikož po čuchu a chuti to malinko zapáchalo jak po starším opečenem masu tak i po oleji ale i vysušené, takže ty staší stripsy někdo smíchal s čerstvými. Z 15 stripsu jsme meli dobre jen 2 kousky. Není to nic přijemného,stojí to dost penež a zdravé to taky moc není. Děkuji
Nevím bydlím od kfc 1h
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact.
Dozor v oblasti potravin živočišného původu vykonává Státní veterinární správa, na kterou se lze s podnětem obrátit. Ta provádí kontroly při výrobě, skladování, přepravě, dovozu a vývozu surovin a potravin živočišného původu, při prodeji surovin a potravin živočišného původu v tržnicích a na tržištích, při prodeji potravin živočišného původu v prodejnách a prodejních úsecích, kde dochází k úpravě masa, mléka, ryb, drůbeže, vajec nebo k prodeji zvěřiny, a v prodejnách potravin, pokud jsou místy určení při příchodu surovin a potravin živočišného původu z členských států Evropské unie. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.