Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#7213Špatná organizace práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2015, před 9 lety

Josef Vrzal

Znění stížnosti

Dne 9.7.2015 při nákupu zboží spadly na mou paní 4 5litrové láhve oleje, potavené velmi "chytře" na vrstvě kartnových obalů s litrovými láhve. Oděrka a modřina na paži, která se objevila až na večer není bůhvíjaké zranění, v opačném případě by se tento obchod nestačil divit. Podobné je to u navrstvení balíků s nealko limonádami. pokud si chce člověk vybrat svou ochucenou vodu (př.citron), riskuje, že ta pyramida na něj spadne. Přepravky s pivem jsou naskládány neúměrně vysoko, opět hrozí úraz. Bonbónkem při naklupování je neustálé ucpávání úzkých uliček mezi regály vozíky s paletami, kdy se doplňuje zboží, "vylepšené" o čistící stroje, které zrovna v době silného náporu kupujících musí vlhčit podlahu. Ponižující je prohlídka nákupního vozíku u pokladny - kupující je potencionální zloděj? Několikrát se mi stalo, že v přepravce piva byla otevřená a vypitá láhev. Nestálo by za to orientovat kamerový systém spíše na tyto prostory než šikanujícím způsobem kontrolovat pracovnice u pokladen? O dodržování termínu slev v tomto obchodě nemůže být ani řeči. Pravidlem je že ve středu už prostě toto zboží k mání není, ač v úterý odpoledne je ho stále plno. Jsem v Kauflandu správně? V žádném případě.
S pozdravem J. Vrzal


Požadované řešení

Chybu vidím v práci managmentu a to zásadní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 13:03, před 9 lety

Slevové akce mohou být omezeny vyprodáním zásob, pokud takto omezeny nejsou, může se jednat o tzv. vábivou reklamu jakožto nekalou obchodní praktiku. V takovém případě může spotřebitel dát podnět k prošetření České obchodní inspekci.
Co se ostatních stížností týče, služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby.
Spotřebiteli proto doporučujeme obrátit se na vedení společnosti či na její zákaznické oddělení.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.