Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#72134Chybajuci tovar v zásielke

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2023, před rokem

František Drlík

Znění stížnosti

Nedodany tovar, ako som si objednal, chýbajúca faktúra, spoločnosť nekomunikuje. PODVODNÍCI!!!

Aspoň,že poslali darčeky s vianočnou tematikou, ktoré sú vlastne zadarmo, takže ich nevrátim. Inak prídem aj o to málo okrem peňazí.


Produkt

Deka svietiaca v tme BLANKGLOW,


Požadované řešení

Dodanie objednaného tovaru, alebo vrátiť peniaze 11,99€


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 11:58, před rokem

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství či zboží kompletní, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající a je možné zboží reklamovat.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Společnost tedy musí prokázat, že spotřebitel převzal kompletní zásilku.

Reklamace je podaná již samotným oznámením podnikateli, že zboží je vadné (neúplné), například již napsáním e-mailu.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Odstoupit lze i pouze ohledně nedodaného kusu zboží.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis je možné zaslat na adresu: P.O. BOX 13, depo Brno 71, 60010.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 11:44, před rokem

Spotřebitel doplnil následující:
Dobrý deň, Prave ma kontaktovala spoločnosť HS Plus formou mailu, že mi bude nedodany tovar poslaný čo najskôr. Dúfam,že sa tak stane aj v skutočnosti. Určite Vás budem kontaktovať o doriešeni problému. Preposielam Vám nižšie mail od obchodnika. Dobrý deň, ďakujeme za zaslanie fotografií a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Nový výrobok zašleme, potvrdzujem, urobila som novú objednávku č. *** Hneď ako tovar odošleme, dostanete sledovacie č., pomocou ktorého budete môcť sledovať stav doručenia na stránke doručovateľskej spoločnosti. S pozdravom, Tím Mormark On Mon, Nov 20, 2023 at 10:58 AM Prices HS

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 12:33, před rokem

Spotřebitel doplnil následující:
Tovar mi bol včera doručený, tak ako mi sľúbili prostredníctvom mailu čiže vec je vyriesena a uzavretá. Touto cestou by som Vám chcel poďakovať za snahu vyriešiť môj problém s predajcom. Ďakujem a želám pekný deň.

S ohledem na výše uvedené uzavíráme stížnost s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.