Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 15.10.2020 utrpěl můj otec pracovní úraz pravého kyčelního kloubu při výkonu činnosti OSVČ. Jelikož ale po úraze nemohl dále pokračovat v činnosti a zdravotní stav se zhoršoval - hybnost a bolest kloubu, absolvoval mnoho dalších vyšetření. Dnešní stav je takový, že je plánována operace a kloubní náhrada.
Faktický popis od lékařů je ten, že na P straně je rozvinuta coxartróza III.stupně, zatím co L strana je fakticky s mírnými projevy coxartrózy I. stupně.
O to více nás překvapilo rozhodnutí vašeho posudkového lékaře a následně rozhodnutí vaší pojišťovny, ze dne 14.2.2023, kde je tento stav naprosto ignorován a je zcela přehlíženo, že současný stav je zjevně zapříčiněn úrazem, jehož následkem je tzv.poúrazová artróza a to opravdu pouze na zraněném kloubu.
Pojištění trvalých následků z úrazu
Přezkoumání rozhodnutí a přiznání plnění za trvalé následky z úrazu, který spustil události, jenž vedou k plánované výměně kyčelního kloubu a donutili mého otce ukončit činnost OSVČ ze zdravotních důvodů následkem úrazu.
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.
V zamítnutí pojistného plnění by mělo být jasně zdůvodněno, proč se pojištění na tento konkrétní případ nevztahuje.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Generali Česká pojišťovna a.s., Spálená 75/16, 11000 Praha a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak.
Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane,
děkujeme Vám za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření stížnosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, bude vyjádření zasláno pojištěnému.
S pozdravem
Tým Stížností
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Od Týmu Stížností jsme obdrželi opět zamítavé stanovisko bez bližšího popisu toho, jaká zdravotnická dokumentace byla pro toto rozhodnutí použita. Pouze se zde vágně konstatuje, že se na zamítnutí plnění z důvodu trvalého následku shodli dva lékaři.
Nyní čekáme na další podklady od lékařů a zdravotní pojišťovny, abychom mohli shromáždit dostatek důkazů o pravdivosti našeho tvrzení, že coxartróza P kloubu je přímý následek úrazu a jedná se o tzv poúrazovou artrózu - tedy nemoc následkem úrazu.
Děkujeme spotřebiteli za informaci.
S ohledem na výše uvedené (povinnost mlčenlivosti společnosti a sbírání dalších podkladů spotřebitelem) ponecháváme stížnost přeřazenou na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji případu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.