Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#72140Odepření údajů o výrobku(potravině)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2023, před rokem

František Urbánek

Znění stížnosti

Dobrý den.
Měl bych pro vás tuto informaci.
Vedení obchodního řetězce Kaufland Opava-Kateřinky, Hlučínská ulice 1605/49 má nové nařízení, že u některých nákupů je zákazníkovi odepřeno, aby si přečetl složení produktu, dobu spotřeby údajně - pokyn od vedení,uvedla obsluha u pultu.
Situaci, ze které jsem byl překvapen, ne-li šokován popíši takto.
8.11.2023 jsem chtěl zakoupit u pultu Závitky v rosolu v originálním balení od výrobce s určitou dobou spotřeby/tu neznám, prodavačka údaje o složení a době spotřeby odtrhla/. Z minulých nákupů to bývalo cca 14 dní do konce trvanlivosti. Obsluhující mi sdělila, že dle nových pokynů vedení musí odstranit horní víko, na kterém všechny informace, které
zákazník nesmí obdržet- hm zvláštní.
Místo horního víka se mělo balení závitků překryt fólií a tím začít s okamžitou spotřebou. Zavolal jsem si vedoucí úseku, která mi potvrdila tuto novinku.
Nevím, jak mám s touto zkušeností naložit, kde se a na koho obrátit a zda je to v pořádku. Zvažuji dotaz ČOI.
Poradíte mi? děkuji

Váš předplatitel František Urbánek, ***

pozn.:volal jsem několikrát na vaši linku 272 272 273 bezúspěšně, nikdo mi zpět nezavolal


Požadované řešení

Je prosím, postup prodejny přípustný


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 14:23, před rokem

Dle § 10 zákona o ochraně spotřebitele prodávající musí zajistit, aby jím prodávané výrobky byly přímo viditelně a srozumitelně označeny označením výrobce nebo dovozce, popřípadě dodavatele, a pokud to povaha výrobku nebo forma prodeje vyžaduje, názvem výrobku, údaji o hmotnosti nebo množství nebo velikosti, popřípadě rozměru a dalšími údaji potřebnými podle povahy výrobku k jeho identifikaci, popřípadě užití. Spotřebitel by tedy měl být informován o složení daného produktu a jeho datu spotřeby.

Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze obrátit s podnětem zde: coi.cz/podatelna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2023 12:34, před rokem

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum,
Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 10:37, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2023 14:57, před 12 měsíci


František Urbánek

Dobrý den.
K mé stížnosti uvádím, že Zákaznické centrum Kauflandu se omluvilo za vzniklou situaci, předali ji odpovědným pracovníkům Kauflandu v Opavě, s tím aby opětovně proškolili zaměstnance.
Stížnost považují za uzavřenou.

František Urbánek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2023 13:35, před 12 měsíci

Dobrý den, prosíme o uzavření stížnosti. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2024 09:17, před 12 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.