Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den.
Měl bych pro vás tuto informaci.
Vedení obchodního řetězce Kaufland Opava-Kateřinky, Hlučínská ulice 1605/49 má nové nařízení, že u některých nákupů je zákazníkovi odepřeno, aby si přečetl složení produktu, dobu spotřeby údajně - pokyn od vedení,uvedla obsluha u pultu.
Situaci, ze které jsem byl překvapen, ne-li šokován popíši takto.
8.11.2023 jsem chtěl zakoupit u pultu Závitky v rosolu v originálním balení od výrobce s určitou dobou spotřeby/tu neznám, prodavačka údaje o složení a době spotřeby odtrhla/. Z minulých nákupů to bývalo cca 14 dní do konce trvanlivosti. Obsluhující mi sdělila, že dle nových pokynů vedení musí odstranit horní víko, na kterém všechny informace, které
zákazník nesmí obdržet- hm zvláštní.
Místo horního víka se mělo balení závitků překryt fólií a tím začít s okamžitou spotřebou. Zavolal jsem si vedoucí úseku, která mi potvrdila tuto novinku.
Nevím, jak mám s touto zkušeností naložit, kde se a na koho obrátit a zda je to v pořádku. Zvažuji dotaz ČOI.
Poradíte mi? děkuji
Váš předplatitel František Urbánek, ***
pozn.:volal jsem několikrát na vaši linku 272 272 273 bezúspěšně, nikdo mi zpět nezavolal
Je prosím, postup prodejny přípustný
|
Tweet |
Dle § 10 zákona o ochraně spotřebitele prodávající musí zajistit, aby jím prodávané výrobky byly přímo viditelně a srozumitelně označeny označením výrobce nebo dovozce, popřípadě dodavatele, a pokud to povaha výrobku nebo forma prodeje vyžaduje, názvem výrobku, údaji o hmotnosti nebo množství nebo velikosti, popřípadě rozměru a dalšími údaji potřebnými podle povahy výrobku k jeho identifikaci, popřípadě užití. Spotřebitel by tedy měl být informován o složení daného produktu a jeho datu spotřeby.
Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze obrátit s podnětem zde: coi.cz/podatelna.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum,
Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.
K mé stížnosti uvádím, že Zákaznické centrum Kauflandu se omluvilo za vzniklou situaci, předali ji odpovědným pracovníkům Kauflandu v Opavě, s tím aby opětovně proškolili zaměstnance.
Stížnost považují za uzavřenou.
František Urbánek
Dobrý den, prosíme o uzavření stížnosti. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.