Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#7215nefunkční dobíjení kreditu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2015, před 10 lety

David Kitzler

Znění stížnosti

Dobry den dne 12.července jsem si chtěl dobit kredit na číslo 605173768 a nešlo mi to tak jsem si zavolal na linku 4603 kde mi operátor sdělil že vám nefunguji systemy. ptál jsem se operátora jestly mám nárok na nějakou kompenzaci když nemohu dobit kredit . operátor mi sdělil že když bude mít zavřeno pekarna tak taky nedostanu zaplaceno za to že nemám rohlíky.prosím o vyjadření popřipadně o kompenzaci děkují


Produkt

nefunkční dobijení


Požadované řešení

Prosím o nápravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 12:11, před 10 lety

Podnikatel poskytující službu elektronických komunikací není dle zákona o elektronických komunikacích povinen nahradit jejím uživatelům škodu, která jim vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby, je však povinen závadu odstranit.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě dalších dotazů kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.