Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den dne 12.července jsem si chtěl dobit kredit na číslo 605173768 a nešlo mi to tak jsem si zavolal na linku 4603 kde mi operátor sdělil že vám nefunguji systemy. ptál jsem se operátora jestly mám nárok na nějakou kompenzaci když nemohu dobit kredit . operátor mi sdělil že když bude mít zavřeno pekarna tak taky nedostanu zaplaceno za to že nemám rohlíky.prosím o vyjadření popřipadně o kompenzaci děkují
nefunkční dobijení
Prosím o nápravu
|
Tweet |
Podnikatel poskytující službu elektronických komunikací není dle zákona o elektronických komunikacích povinen nahradit jejím uživatelům škodu, která jim vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby, je však povinen závadu odstranit.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě dalších dotazů kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.