Společnost


ADVANCED FINANCES a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72158Nefunkční benefitka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2023, před rokem

Simona Hrancova

Znění stížnosti

Dobrý den,

od konce září nefunguje benefitní karta. Na e-maily nikdo nereaguje, dokonce se již není možné ani prihlásit přes webovou aplikaci.


Požadované řešení

Přeposlání částky, kterou mám na stravenkové kartě, na bank. účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 10:56, před rokem

LemonPay kartu lze dle všeobecných obchodních podmínek společnosti ADVANCED FINANCES a.s. (dostupných zde: https://www.lemonpay.cz/vop/) získat pouze prostřednictvím klienta (zároveň zaměstnavatele držitele karty), kterým může být společnost či fyzická osoba podnikající, se kterou ADVANCED FINANCES a.s. má uzavřenou smlouvu o poskytování karet. Karta je platná do data na ní uvedeném, tj. do posledního dne uvedeného měsíce, a to včetně takového dne. V případě ukončení pracovního poměru mezi klientem a jeho zaměstnancem (držitelem karty), je Klient povinen oznámit Poskytovateli, k jakému dni dojde k ukončení pracovního poměru. LemonPay karta bude následně aktivní ještě po dobu 30 dnů ode dne ukončení pracovního poměru.

Jestliže není možné platnou kartu využívat, je vhodné se v tomto případě obrátit přímo na společnost ADVANCED FINANCES a.s., která by se celou situací měla zabývat. Dle podmínek společnosti by měla komunikace mezi držitelem a společností probíhat v českém jazyce, přičemž je možné se se stížností/reklamací obrátit na společnost:
- prostřednictvím Aplikace LemonPay nebo LemonPay mobilní aplikace,
- telefonicky prostřednictvím Oddělení péče o zákazníky na čísle +420 597 317 614, vždy v pracovní dny od 09-18 hod.,
- e-mailem na adresu podpora@lemonpay.com,
- písemně na adresu sídla společnosti: Kaprova 42/14, 110 00 Praha.

Držitel karty je taktéž dle podmínek společnosti oprávněn vypovědět smlouvu před uplynutím platnosti uvedené na Kartě bez uvedení důvodu s jednoměsíční výpovědní lhůtou. Výpověď musí být učiněna písemně a prokazatelně doručena do sídla Společnosti.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou).

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 13:08, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.