Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7216Nedostatečné zajištění služeb v porovnání s cenou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2015, před 10 lety

Ladislav Matějček

Znění stížnosti

Dobrý den, s Čedokem jsme se už koupali v Ras al Khaymahu s dvaceticentimetrovými modrými medúzami a trávou a houbami porostlým dnem moře, přežili jsme katastrofální all inclusive stravování na Džerbě apd., protože asi nic nemůže být stoprocentní. Zájezd č. 15017490 však bez přihlášení se ke kompenzaci přejít nelze.Týden před sezonou je v hotelu o půlnoci 29 stupňů tepla a není tam klimatizace ani lednička a studené nápoje z hotelového baru či vzdáleného obchodu jsou hned teplé! Lednička nebyla totiž napsaná v nabídce. Podle slov delegátky p. L. Haškové si máme koupit čtyřhvězdičkový hotel. Tenhle měl na služby dvě hvězdy, na ceny nejméně tři. Mohu doložit fotem dveří hotelu. V nabídce nebylo ale ani psáno, že je tam momentálně nefungující topení, že v propoceném ložním prádle budeme v bezesných nocích marně snít, že nám za celý týden aspoň jednou převlečou, že výškové převýšení pláž-hotel je nejméně 50 m na necelých 200 m, že oblázkovou pláž nabízí fakír, že poplatek na tuto pláž se slunečníkem a dvěma lehátky denně zaplatíme 80 kun, my, hosté Omoriky "jen 50 kun", že vstup do moře, z této - podle ceny - skoro luxusní pláže je bez varování tak kluzký, že jsem naštěstí první z nás vstoupil do moře a z pádu na záda na beton se vzpamatovávám dodnes. Taky se tomu směji, ale za cenu 10 690,00 CZK za osobu na týden před sezonou, mě smích přechází. Žádám vás tímto o finanční kompenzaci za "zkaženou dovolenou", jinak náš srpnovo-zářijový zájezd bude tečkou za cestami za hranice všedních dnů s CK ČEDOK.


Požadované řešení

Mnohem lepší informovanost o vašich nabídkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 11:55, před 10 lety

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli zájezd reklamovat.

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud si by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vadu a vytkl-li ji spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Existenci vad je nutné doložit (fotografie, video).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2015 10:02, před 9 lety

Společnost Čedok a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.