Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#7217Mléko..8.90

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2015, před 10 lety

irena jarosova

Znění stížnosti

Dobrý den ..12.7.2015 jsem chtěla využít nedělní akce na mléko ,ale bohužel již v 9.00 hod mléko již nebylo..jaké ale bylo mé překvapení když zaměstnanec Billy přinesl zezadu tři kartony svým známým a ti je bez problémů a trochu studu v pohodě přetáhly přes kasu..žádám a to důrazně aby byli potrestání zaměstnanci prodejny na švermově ulici v Liberci za podvádění a klamání zákazníků..


Požadované řešení

finančí potrestání, vyhození z firmy..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 11:41, před 10 lety

Uvedené jednání může naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad, který může za zjištěné porušení prodejci uložit pokutu. Z tohoto důvodu doporučujeme podat podnět přímo na krajskému živnostenskému úřadu.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Vzhledem k tomu, že v tomto případě však situace mohla být způsobena chováním konkrétních zaměstnanců na konkrétní prodejně, doporučujeme spotřebiteli obrátit se na vedení společnosti či na její zákaznické oddělení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2015 17:19, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.