Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72170Komunikace Paidwings a Fairmount

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2023, před rokem

Patrik Páník

Znění stížnosti

Dobrý den
Vypověděl jsem členství k 19/11/2023 vše mám doloženo v emailu od této společnosti a nadále chodí upomínky od Fairmount gmbh , jelikož se domluvím Německy vše jsem začal řešit s DE policií i s právníkem , Musím říct že tato společnosti ví jak na to má jít od lesa , jelikož mají sídlo schválně ve Švýcarsku nedá se proti tomuto přesně bojovat , celkem jsem zaplatil cca 200 eur a už mě to přestalo bavit ,jasně řekl jsem si že za blbost se platí. Tak teď musíme počkat na údajný soud docela se těším , uvidíme jak se vše vyvine .

Základ je vypovědět službu!
Blokace kreditní karty!
A čekat jen kdo má větší nervy .
Z 99,9% se to nestane aby proběhl soud.


Produkt

Výpověď členství a nadále výhrůžky od společnosti Fairmount gmbh


Požadované řešení

Ukončení celé věci , popřípadě pomoc sepsání žaloby na danou firmu .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 12:20, před rokem

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět, jak již dle popisu učinil. Výpověď smlouvy doporučujeme zaslat v písemné formě na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou - nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je právní jednání neplatné.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat i společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dle popisu stížnosti je celá věc již řešena s policií, přičemž se spotřebitel obrátil i na soud. Stížnost tímto přeřazujeme na spotřebitele, aby nás mohl o případném výsledku sporu informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.11.2023 16:45, před rokem


Patrik Páník

Odeslána výpověď na jejich formuláři s mým podpisem na daný email, dostal jsem zpět odpověď s výpovědí k datu . Dále pak další fakturu na daný měsíc kterou jsem také zaplatil , pak už mě znovu a znovu informovala společnost Fairmount gmbh kdy chce další peníze ve výši 57 EUR. Odeslal jsem jim potvrzení o platbě i společnosti PAIDWING AG ,
A dnes odpověď, že berou moji námitku v potaz ale stále chtějí peníze , poslední můj email byl ve znění ,
Dobrý den
Částku jsem převedl na účet Vašeho klienta a zasílám potvrzení o platbě , Tímto spor beru za ukončení a těším se na případný soud.

Můj dotaz zní jak mohu podat žalobu a zastavit tento kolotoč který nikdy nekončí ? Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 13:39, před 11 měsíci

Ohledně žaloby proti společnosti je vhodné se obrátit na advokáta.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.