Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72197Nesmyslna pravidla, Nekompetentni obsluha, neustala zmena sedadel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2023, před rokem

Pavla Buchtová

Znění stížnosti

Dobrý den,
s Regiojetem jezdím více než 10 let a to minimálně jednou za měsíc, linka Praha-Havířov. Ze začátku byla společnost super, v posledních letech jde téměř vše do kopru, ať už je to věčně nefungující klimatizace, neustálá změna sedadel ( většinou objednávám 2 týdny dřív, právě abych si mohla vybrat sedadlo po směru jízdy a u okna- proti směru se mi dělá zle), kdy mi pak pípne sms par minut nebo den před odjezdem, že sedadlo bylo změněno, ale místo je nadále garantováno- jenže je to místo nejlépe v kupé, uprostřed, proti směru jízdy a vedle dětského kupé. Nejsem konfliktní typ, většinou držím hubu a krok, ale když se to po covidu začlo s*át čím dál tím víc, chtěla jsem to řešit. Bohužel, najít zde kompetentní zaměstnance, ve kterých zbyla nějaká lidskost a pochopení, toho se tu nedohledám. Kord za poslední rok, kdy přibývá ukrajinských zaměstnanců, kterým je sotva 20, umí trochu česky, mě nerozumí a anglicky neumí. Další věc, co mě dostává, je objednávkový systém jídla. Aplikaci i kartu mám, ale co starší lidi, popřípadě já pár dní zpátky, kdy mi bankomat kartu sežral, nová ve vyřizování a ani ve standardu si nemůžu objednat, protože paní ,, nemá jak odevzdat tržbu” a jídelní vůz tu není. Když jsem si přes aplikaci objednávala dříve, mnohdy jsem byla ráda, že mi jídlo přinesli alespoň těsně před výstupem. Cítím, že přibývá nespokojených zákazníků čím dál tím více, bohužel ale nemám pocit, že s tím někdo něco dělá. Nemluvím ani o tom, že to má věčně zpožďení kvůli “technickým problémům”, což ve mě důvěru taky nevyvolává. Nedávno jsem jela Leo expressem a vše šlapalo, takže, je nějaká šance, že se něco začne dít a budu mít alespoň jednu cestu v roce bezproblémovou, nebo to mám vzdát?
Děkuji, Buchtová


Požadované řešení

Vylepšit objednávkový systém, zavést alespoň jednu kasírku na vlak, popr jídelní vůz.
Pokud měnit sedadla, tak alespoň přibližně stejné místo.
Zvednout platy zaměstnancům, nebo zpřísnit výběrové řízení, ať tu jsou kompetentni lidi se selskym rozumem a ne cvicene opice, ktere mají na vše odpověď “Ne, to nejde, bohužel, vy si prostě objednat nemůžete…” apod.
Častější revize/opravy, abychom nestáli někde v půli cesty u pole na x hodin, nebo vlak vyjel na čas. Nebo tedy zlevnit jízdné, to pak člověk odpustí více věcí.
Dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 15:03, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 13:27, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.