Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení, chcem zrušiť ďalšiu zásielku trenírok boxerky a ponožiek, ale na Vami udané telefónne číslo zákaznícky servis 02/20812590 mi už dlhšiu dobu nikto telefón nedvihá. Toto čo sú za praktiky? Ja od Vás už žiadnu zásielku nepreberiem. Termín odvolania zásielok je 17.07.2015. Moje zákaznícke čísla 83447 a 83448.
trenírky boxerky a ponožky.
Žiadam okamžitú reakciu na moju sťažnosť a ukončenie ďalších zásielok.
|
Tweet |
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebitelce doporučujeme zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii. I když je písemná forma nejvhodnější, je možné smlouvu s danou společností ukončit i telefonicky na jejich zákaznické lince, ale jen za předpokladu, že si je spotřebitelka schopná celý hovor nahrát. Spotřebitelé s tím mají dobrou zkušenost, i když potvrzují, že je obtížné se k nim dovolat. Korektnějšímu jednání napomáhá oznámit jim, že si hovor nahráváte. Pokud však v telefonu nezazní, že respektují zrušení smlouvy, bude skutečně vhodnější písemná forma.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.