Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72202Presmerovani zasilky na vydejni misto aneb U nas v Kocourkove.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2023, před rokem

Frantisek Putna

Znění stížnosti

Dne 13.11.2023 jsem si objednal zasilku z Temu a dalsi 2 zasilky dne 15.11.2023 na moji dorucovaci adresu. Nejaky bezmozek poslal vsechny 3 zasilky pres Zasilkovnu na vydejni misto s nevhodnou oteviraci dobou na ulici Rebesovicka 35a. Pokud bych pri koupi zbozi vedel ,ze to bude poslano pres Zasilkovnu na toto misto nikdy bych zbozi nekoupil. Kontaktoval jsem Temu aby problem resili a ti me odkazali na Zasilkovnu ,ze s tim nemohou nic delat. Tudiz jsem kontaktoval Zasilkovnu od Klary z zakaznickeho servisu jsem dostal odpoved ze s tim nemuze nic delat at kontaktuji Temu. Obema spolecnostem jsem poslal vzajemny kontakt aby spolecne problem vyresili dokud to neprijde na vydejni misto. Tak jak je v CR zvykem nikdo nic nechce resit a haze to na druheho. Takze v soucasne dobe to dopadne tak ze vsechny tri zasilky na adrese Rebesovicka 35a neprevezmu a tudiz se vrati k odesilateli pravdepodobne do Ciny a budou znovu poslany na spravnou adresu ktera je od Rebesovicka 35a asi 500m. Duvodem je ze Zasilkovna s Temu nejsou schopni vyresit problem. Je pro ne velky problem dorucit zbozi na moji adresu nebo vydejni misto na Zamecka 23. Tak copak tentokrat bude Nikca odpovidat za pohadky?


Produkt

3 zasilky z Temu pres Zasilkovnu


Požadované řešení

Prestante posilat zbozi zakoupene online na vydejni misto Rebesovicka 35a a laskave dejte moznost dorucovani na Zameckou 23. Laskave se spojte s Temu pres email help@support.temu.com muzete psat i v ceskem jazyce a problem spolecne vyreste. Toto je problem mezi Temu a Zasilkovnou. Ja jsem zbozi zaplatil a uvedl adresu kam ma byt zaslano.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 15:30, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2023 16:31, před rokem

Dobrý den, pane Putno, dopravce a typ přepravy vybírá odesílatel, my do toho jako přepravce nijak nezasahujeme. V případě, že si objednáte zásilku z Temu, výběr způsobu doručení probíhá tak, že je na základě vašich údajů vybráno nejbližší výdejní místo, kam se má zásilka doručit. Z pozice přepravce nemůžeme ovlivnit, jestli bude zásilka doručena na adresu nebo na výdejní místo, u zásilek určených na výdejní místa obdržíme pouze jméno, telefon a adresu výdejního místa, nikoliv adresu bydliště adresáta. Bližší informace o tom, jak to funguje, najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/jak-funguje-dorucovani-zasilek-z-e-shopu-temu. V případě, že si zásilku nevyzvednete a objednáte si zboží znovu, pravděpodobně bude ze strany odesílatele vybráno opět výdejní místo, jelikož je to pro Temu upřednostňovaný způsob doručení. Co se týče přesměrování, může prodloužit termín doručení, proto se k tomuto řešení uchylujeme pouze ve výjimečných případech, například když má původní výdejní místo volnou kapacitu. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.11.2023 17:56, před rokem


Frantisek Putna

Dalsi pohadka Made in Nikola. Tak aby bylo jasno. Ja jsem dal doruceni na moji adresu ne na vydejni misto zasilkovny. Pokud by firma Temu pred zakoupenim uvedla ze doruceni provede Zasilkovna, nikdy bych po zkusenostech s vasim zakaznickym servisem ,ktery nic neresi nekoupil. Tak jak je tomu na Allegro.pl ,kde to jiz pochopili a nabizeji krome vas i jine dopravce. Proc kdyz nakupuji pres Allegro je pres vas pouze moznost zaslani Rebesovicka 35a nebo vzdalenejsi vydejni mista a neni tam Zamecka 23 vy toto vydejni misto diskriminujete???? Lzi o plne kapacite na Zamecke 23 si nechte pro ty co vas jeste poradne neznaji. Nekolikrat jsem kontaktoval vas neschopny zakaznicky servis i Temu zakaznicky servis. Porad stejne vymluvy. Temu nemuze zmenit behem prepravy vydejni misto [Zasilkovna to neumoznuje] a Klara ze zakaznickeho servisu nemuze to zmenit ,protoze potrebuje souhlas odesilatele. Aby jste se spojili a problem vyresili na to neslysite. Potom u obou firem zruste zakaznicky servis je naprosto zbytecny, nic neresi. Jaka bude dalsi tvoje pohadka Nikolo??????? ps poslal jsem link na tento web na zakaznicky servis Temu aby meli predstavu kolik je spokojenych zakazniku v CR s Zasilkovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2023 16:47, před rokem

Dobrý den, pane Putno, jak již bylo uvedeno, typ služby objednává odesílatel, adresu výdejního místa, kam máme zásilku doručit, nám předává přímo on, nemáme na to vliv. Podrobnější informace o tom, jak to funguje, najdete ve článku na našem blogu (https://www.zasilkovna.cz/blog/jak-funguje-dorucovani-zasilek-z-e-shopu-temu), odkaz rovněž najdete i v předchozí zprávě. S Temu, který je naším obchodním partnerem, jsme pochopitelně ve spojení a společně pracujeme na řešení do budoucna. Co se týče recenzí, zpravidla je píší zákazníci, kteří aktuálně řeší nějaký problém, proto z nich nelze odvozovat, jaká je celková kvalita našich služeb. Věříme, že vám v budoucnu ukážeme, že naše služby stojí za to. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.11.2023 15:08, před rokem


Frantisek Putna

Rad bych citoval vase slova jenz jste uvedla v prvni odpovedi. "V případě, že si objednáte zásilku z Temu, výběr způsobu doručení probíhá tak, že je na základě vašich údajů vybráno nejbližší výdejní místo, kam se má zásilka doručit." Nejblizsi vydejni misto z mista kde bydlim je Zamecka 23, Brno 43,PSC 64300. Proc lzete ze to bylo poslano na nejblizsi vydejni misto? Vasi kolegyni Klare jsem poslal email ktery to dokazuje, staci si zadat do mapy.cz trasovani z adresy kam zbozi melo byt doruceno na adresu Rebesovicka 35a a trasu na Zamecka 23. Co se tyka kvality vasich sluzeb ,jste mi predvedli viz stiznost na tomto webu ze dne 9.9.2023 kdy jste si svevolne presmerovali zasilku na Rebesovicka 35a a lhali mi z jakeho duvodu. Mate moznost si to pripomenout. Tady cituji svuj posledni komentar z 9.9.2023 "Prestante preposilat zasilky nekam ,kam to zakaznici nechteji. Kazdy zakaznik vi kde je pro neho nejlepsi misto k vyzvednuti zasilky." Inteligentni clovek to pochopi napoprve. Tem ostatnim se to musi vysvetlit vicekrat. Takze na zaver. Proc jste problem s Temu neresili nez zasilky dorazili na vydejni misto? Kdyz nyni tvrdite ze jste s nima ve spojeni. Temu ode me dostala 3 moznosti jak problem vyresit. 1 Kompenzace za to ,ze budu muset jit si vyzvednout zasilky na Rebesovicka 35a 2 Presmerovani na Zamecka 23 a za 3 vsechny zasilky se vrati do Ciny,protoze nebyly doruceny na dorucovaci adresu a tudiz je povazuji za nedorucene.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2023 16:19, před rokem

Dobrý den, pane Putno, výdejní místo, kam má být zásilka doručena, bylo vybráno ze strany odesílatele. Z pozice přepravce nemůžeme ovlivnit, na jakou adresu odesílatel zásilku objedná. S Temu jsme ve spojení a jednáme o tom, jak budou procesy vypadat v budoucnu. Stále však platí, že z naší strany není možné přesměrovat zásilku na jiné výdejní místo, zásilku můžeme doručit pouze na adresu (výdejní místo), kam byla zásilka objednána odesílatelem. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2023 15:52, před rokem


Frantisek Putna

Nikola zrejme necte co jsem napsal. Vy jste si v Zari 2023 sami svevolne presmerovali zasilku ,ktera smerovala z Polska na Zameckou 23 a poslali jste to na Rebesovickou 35a ,ale pokud to chce od vas zakaznik tak to nejde. To postrada logiku. Co se tyka vyberu vydejniho mista,tak pokud vydejni misto Zamecka 23 neni v seznamu pro zakaznika na vyber ,tak ho nemuze vybrat to je logicke. Tak jak to vidim pres Allegro kdyz volim spolecnost pro doruceni. Zasilkovna je u me na blacklist. Toto misto tam chybi ,znovu se ptam proc????? Jinak jen diky tomu ze Temu mi dala kompenzaci za vyzvednuti na miste kam to bylo poslano jsem dnes zasilky vyzvednul. Pokud by jeste nekdy byla zasilka poslana na Rebesovicka 35a vrati se zpet k odesilateli. Inteligence v Zasilkovne chybi kdyz vam to vysvetluji podruhe aby jste me tam zasilky neposilali. Je to na vas jestli chcete aby zasilka blokovala vydejni misto [kde je nevhodna oteviraci doba] nebo byla vyzvednuta v den doruceni maximalne druhy den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 18:30, před 12 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.