Společnost


COOP Centrum družstvo

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72209Špatné cenovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2023, před rokem

Martin Ziegler

Znění stížnosti

Dobrý den, v místním obchodě bývají často špatně uvedené cenovky u zboží. Například druhy den začíná akce na zboží a už den předem jsou u zboží umístěny cenovky s akční cenou, ale na pokladně je samozřejmě účtována původní cena. Po dotazu na prodavačky mi bylo řečeno, ze na cedulce je uveden datum platnosti akční ceny. Po bližším prozkoumání to tak skutečně je, v dolním rohu je malinkým písmem opravdu napsána platnost akce na jiné dny. Ale původní cena(ta platná) uvedena nikde u zboží není… A podle prodavaček je vše vporadku… Samozřejmě stalo se mi to již ponekolikate, ze jsem si nevšiml tohoto a nakoupil zboží v domění ze je levnější než skutečně bylo… Jedna se o Coop v Horšovskem Týně.


Požadované řešení

Uvádění u zboží pouze aktuální a platné ceny…


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 15:50, před rokem

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 13:29, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.