Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7221Klamavý prodej

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2015, před 10 lety

Lenka Bímová

Znění stížnosti

Dobrý den,
byly mi zaslány Vaší firmou zdarma ponožky, které vůbec nechci.Píšete, že
mohu další zásilku zrušit na tel.č. 227191219 , ale na tom čísle se mi již delší čas nikdo neozývá..Prosím o zrušení zasílání jakéhokoliv zboží od Vás....
Mé zákaznické číslo je 244776...Děkuji Bímová


Požadované řešení

Zrušit další zasílání zboží...zak.č. 244776 vše zrušit..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 13:36, před 10 lety

Společnost Westerfield International mající sídlo ve Švýcarsku nabízí výrobky a sjednává smlouvy prostřednictvím telefonu a spotřebitel v takovém případě uzavírá smlouvu distančním způsobem podle § 1824 a násl. občanského zákoníku.

Byla-li tímto způsobem smlouva telefonicky uzavřena, má spotřebitel ze zákona právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží. Spotřebitel má však právo objednávku zrušit ještě před dojitím zásilky. Instrukcí, že spotřebitel má odstupování adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele, který má na území České republiky zázemí a kontaktní pracoviště, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné, než je nezbytně nutné. Pokud spotřebitel neodstoupí od smlouvy ještě před doručením zboží, měl by pak zásilku přijmout a spolu s odstoupením od smlouvy zaslat zpět na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2) a žádat vrácení nákladů na dodání.

Přesto, že odstoupit lze i jinou formu než písemnou, doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodů předběžné opatrnosti zaslal odstoupení písemně, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. Kopii odstoupení a doklad o doručení by si spotřebitel měl uschovat. Občanský zákoník stanovuje v § 1829 lhůtu 14 dnů od převzetí zboží, nicméně při nesplnění povinnosti řádně informovat spotřebitele o právu smlouvu bez udání důvodu a bez sankce v uvedené lhůtě zrušit, prodlužuje se tato lhůta o celý rok. Doporučujeme však postupovat bez zbytečného odkladu a písemně zaslat odstoupení od objednávky učiněné po telefonu, včetně všech závazků vůči společnosti Westerfield International AG. Kopii odstoupení je třeba si založit pro případné pozdější použití a současně s dopisem odeslat i zboží. Spotřebitel nese pouze náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli. Spotřebitel může využít níže uvedený vzor pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku.

www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2015 16:55, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.