Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#7222Mleko za 8,90

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2015, před 10 lety

Jana Sedlackova

Znění stížnosti

Jela jsem na desatou hodinu do prodejny pro levne mleko a uz nebylo. Mam dve male deti a mleko piji kazdy den. Nejsem mistni a na nakup jezdim autem. Na dotaz prodavacky mi bylo odpovezeno, ze mam vstavat drive. Kdyby byla akce vyhlasena na cely tyden, pochopila bych, ze uz koncem akce mleko nebude. Kdyz akce trva jeden den, proc ho nemuzu koupil levne po cely den. Dekuji za vyrizeni, Sedlackova.


Požadované řešení

Byla bych rada, kdyby mleko bylo dostupne cely den po dobu akce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2015 13:30, před 10 lety

Uvedené jednání může naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad, který může za zjištěné porušení prodejci uložit pokutu. Z tohoto důvodu doporučujeme podat podnět přímo na krajskému živnostenskému úřadu.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2015 17:00, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.