Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Jela jsem na desatou hodinu do prodejny pro levne mleko a uz nebylo. Mam dve male deti a mleko piji kazdy den. Nejsem mistni a na nakup jezdim autem. Na dotaz prodavacky mi bylo odpovezeno, ze mam vstavat drive. Kdyby byla akce vyhlasena na cely tyden, pochopila bych, ze uz koncem akce mleko nebude. Kdyz akce trva jeden den, proc ho nemuzu koupil levne po cely den. Dekuji za vyrizeni, Sedlackova.
Byla bych rada, kdyby mleko bylo dostupne cely den po dobu akce.
|
Tweet |
Uvedené jednání může naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad, který může za zjištěné porušení prodejci uložit pokutu. Z tohoto důvodu doporučujeme podat podnět přímo na krajskému živnostenskému úřadu.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.