Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dnes rano v 7:02 jsem chtěla jet linkou 219 z Otic z Kaple ..
Nastoupila jsem a chtěla jsem zaplatit kartou tak jako vždycky ale nefungovalo to problém nebyl na mé straně ale na straně řidiče který neměl terminál v pořádku … hotovost jsem u sebe neměla takže jse stalo to že mne nechal stát na zastávce v zimě a ve sněhu .. domu jsem to měla 30 min cesty protože nejsem z Otic ..udělejte jsi v tom pořádek ..jela jsem do školy díky tomu že vám to nefungovalo jsem jse musela vláčet v zimě půl hodiny domu a to jenom z důvodu ze váš řídit měl problém s terminálem ..
Nechci aby jse to už stalo nebylo to příjemné jak pro mně tak určitě i pro ostatní drti nebo dospělé kterým jse to stane a vážně tu hotovost mít u sebe nebudou .. a žijeme v moderním světě ve kterém již hotovost nemá každý a preferuje platební kartu
|
Tweet |
Pokud společnost uvádí, že je možné jízdenku zaplatit kartou, mělo by to být spotřebiteli také skutečně umožněno.
Spotřebitelům však vždy doporučujeme, aby s sebou měli alespoň nějakou hotovost, aby podobným situacím předcházeli.
Stížnosti, náměty či dotazy týkající se společnosti Městský dopravní podnik Opava, a.s. lze podávat prostřednictvím e-mailu na info@mdpo.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.