Společnost


Městský dopravní podnik Opava, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72220Platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2023, před rokem

Adriana Armlichova Armlichova

Znění stížnosti

Dnes rano v 7:02 jsem chtěla jet linkou 219 z Otic z Kaple ..
Nastoupila jsem a chtěla jsem zaplatit kartou tak jako vždycky ale nefungovalo to problém nebyl na mé straně ale na straně řidiče který neměl terminál v pořádku … hotovost jsem u sebe neměla takže jse stalo to že mne nechal stát na zastávce v zimě a ve sněhu .. domu jsem to měla 30 min cesty protože nejsem z Otic ..udělejte jsi v tom pořádek ..jela jsem do školy díky tomu že vám to nefungovalo jsem jse musela vláčet v zimě půl hodiny domu a to jenom z důvodu ze váš řídit měl problém s terminálem ..


Požadované řešení

Nechci aby jse to už stalo nebylo to příjemné jak pro mně tak určitě i pro ostatní drti nebo dospělé kterým jse to stane a vážně tu hotovost mít u sebe nebudou .. a žijeme v moderním světě ve kterém již hotovost nemá každý a preferuje platební kartu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2023 06:21, před rokem

Pokud společnost uvádí, že je možné jízdenku zaplatit kartou, mělo by to být spotřebiteli také skutečně umožněno.

Spotřebitelům však vždy doporučujeme, aby s sebou měli alespoň nějakou hotovost, aby podobným situacím předcházeli.

Stížnosti, náměty či dotazy týkající se společnosti Městský dopravní podnik Opava, a.s. lze podávat prostřednictvím e-mailu na info@mdpo.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 13:37, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.