Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72221Nedoručená zásilka domů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2023, před rokem

Jana Hlavatá

Znění stížnosti

20.11. jsem měla od zasilkovny obdržet balíček č. *** do domu kolem 20:07-21:37 kolem 20 h mi volala paní řidička,že toho mají hodně jestli nevadí když mi balíček přiveze další den. Souhlasila jsem a ještě jsem se zeptala na přibližný čas. Bylo domluveno, že cca kolem 14 h, že mi bude volat. Ráno mi přišla SMS že zásilku mám někde na depu kde adresa vůbec nesedí. Snažila jsem se celý den řidiči dovolat, ale neúspěšně bohužel. Řidička moc dobře věděla, že balíček nedoveze a přesto mi tvrdila něco jiného. Zaplatila jsem si dopravu až domů kvůli tomu že autem nejezdím ! Kdybych věděla, že mě řidička takto oklame tak trvám na dodání ještě ten večer.


Požadované řešení

Doručení balíčku zpět na adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2023 16:56, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2023 16:37, před rokem

Dobrý den, paní Hlavatá, mrzí nás, že máte tuto zkušenost. Zdá se, že došlo k nenadálé dopravní situaci, a proto řidička nemohla v původním termínu zásilku doručit. Měla by však dodržet, na čem jste se spolu domluvily. Podle informací v trasování byla zásilka nakonec doručena na vaši adresu. Věřím, že tentokrát proběhlo všechno tak, jak má. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 10:50, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 09:41, před 12 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.