Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
20.11. jsem měla od zasilkovny obdržet balíček č. *** do domu kolem 20:07-21:37 kolem 20 h mi volala paní řidička,že toho mají hodně jestli nevadí když mi balíček přiveze další den. Souhlasila jsem a ještě jsem se zeptala na přibližný čas. Bylo domluveno, že cca kolem 14 h, že mi bude volat. Ráno mi přišla SMS že zásilku mám někde na depu kde adresa vůbec nesedí. Snažila jsem se celý den řidiči dovolat, ale neúspěšně bohužel. Řidička moc dobře věděla, že balíček nedoveze a přesto mi tvrdila něco jiného. Zaplatila jsem si dopravu až domů kvůli tomu že autem nejezdím ! Kdybych věděla, že mě řidička takto oklame tak trvám na dodání ještě ten večer.
Doručení balíčku zpět na adresu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Hlavatá, mrzí nás, že máte tuto zkušenost. Zdá se, že došlo k nenadálé dopravní situaci, a proto řidička nemohla v původním termínu zásilku doručit. Měla by však dodržet, na čem jste se spolu domluvily. Podle informací v trasování byla zásilka nakonec doručena na vaši adresu. Věřím, že tentokrát proběhlo všechno tak, jak má. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.