Počet nahlášených stížností: | 25 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Přestože dle smlouvy měla být FVE naistalována do 30.6.2023 a peníze ze státní dotace měly být připsány do 14 dnů ani po 3 měsících od ukončení instalace nebyly peníze připsány na účet žadatele.
Instalace 6-8.7.23 (nebyla dokončena pro chybějící kabeláž, přestože při sjednávání smlouvy byla stávající kabeláž označená jako vyhovující obchodníkem Schlieger)
Elektroměr a měření 14.7.23
Dokončení instalace 16.8.23
Revizní správa 22.8.23
6.11.23 po mých urgencích Schlieger požaduje potvrzení o platbách???
9.11.23 e-mail od Schlieger, že v projektové dokumentaci je chyba, která se musí opravit
Finanční odškodnění
|
Tweet |
Pokud společnost měla stanovenou lhůtu, do kdy má peníze spotřebiteli vyplatit, měla by ji dodržet.
Pokud prodávající nevyplatí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevyplacením částky ve stanovené lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Pokud společnost neprovedla dílo v ujednaném termínu, porušila tím smlouvu a spotřebitel by tak mohl požadovat slevu z díla. Slevu z díla může spotřebitel žádat i v případě, že dílo neodpovídá objednávce. Výše slevy přitom není nikde v zákoně upravena, měla by však být přiměřená.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Schlieger, s. r. o., U nákladového nádraží 3265/10, 13000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den, pane Mokroši,
v našem systému evidujeme informaci, že jste byl připojen k distributorovi dne 19. 9. 2023. Pokud Vám kolegové oznámili, že je chyba v projektové dokumentaci, je nutno ji opravit. Jakmile bude projektová dokumentace již v pořádku a schválena SFŽP, následuje výplata dotace, kterou SFŽP vykoná. Lhůta výplaty je následně na nás nezávislá. Děkujeme za trpělivost.
Pokud byste rád prokonzultoval anebo vznesl návrh na finanční odškodnění, zašlete, prosíme, přesný návrh a jeho odůvodnění na reklamace@schlieger.cz a kolegové se Vám budou věnovat.
Váš Schlieger
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.