Společnost


Schlieger, s. r. o.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#72224Zadržování platby státní dotace pro realizaci ***

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2023, před rokem

Luděk Mokroš

Znění stížnosti

Přestože dle smlouvy měla být FVE naistalována do 30.6.2023 a peníze ze státní dotace měly být připsány do 14 dnů ani po 3 měsících od ukončení instalace nebyly peníze připsány na účet žadatele.
Instalace 6-8.7.23 (nebyla dokončena pro chybějící kabeláž, přestože při sjednávání smlouvy byla stávající kabeláž označená jako vyhovující obchodníkem Schlieger)
Elektroměr a měření 14.7.23
Dokončení instalace 16.8.23
Revizní správa 22.8.23
6.11.23 po mých urgencích Schlieger požaduje potvrzení o platbách???
9.11.23 e-mail od Schlieger, že v projektové dokumentaci je chyba, která se musí opravit


Požadované řešení

Finanční odškodnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2023 06:50, před rokem

Pokud společnost měla stanovenou lhůtu, do kdy má peníze spotřebiteli vyplatit, měla by ji dodržet.

Pokud prodávající nevyplatí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevyplacením částky ve stanovené lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud společnost neprovedla dílo v ujednaném termínu, porušila tím smlouvu a spotřebitel by tak mohl požadovat slevu z díla. Slevu z díla může spotřebitel žádat i v případě, že dílo neodpovídá objednávce. Výše slevy přitom není nikde v zákoně upravena, měla by však být přiměřená.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Schlieger, s. r. o., U nákladového nádraží 3265/10, 13000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2023 20:17, před rokem

Hezký den, pane Mokroši,

v našem systému evidujeme informaci, že jste byl připojen k distributorovi dne 19. 9. 2023. Pokud Vám kolegové oznámili, že je chyba v projektové dokumentaci, je nutno ji opravit. Jakmile bude projektová dokumentace již v pořádku a schválena SFŽP, následuje výplata dotace, kterou SFŽP vykoná. Lhůta výplaty je následně na nás nezávislá. Děkujeme za trpělivost.
Pokud byste rád prokonzultoval anebo vznesl návrh na finanční odškodnění, zašlete, prosíme, přesný návrh a jeho odůvodnění na reklamace@schlieger.cz a kolegové se Vám budou věnovat.

Váš Schlieger

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2023 15:18, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2024 12:35, před 12 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.