Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 6.11. jsem přes zasilkovnu zaslal boty Nike v hodnotě 7000 Kč. Zboží je však od 9.11. stále v depu Štěrboholy. Operátorka mi sdělila, že zboží nebylo dohledano. Kupující po mně nyní chce peníze zpět. Zasilkovna mi sdělila, že pokud se zboží nenajde, obdržím pouze 300 Kč. Reklamace podána. nemám tedy ani boty ani peníze. Kontakt na depo neexistuje a operátor těžko po telefonu najde balík
Nové boty Nike v hodnotě 7000 Kč
Úhrada v celé výši nebo nalezení a dodání balíku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy.
Zásilkovna odpovídá za skutečnou škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, nejvýše do částky 300,- Kč. U Zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna za skutečnou škodu až do výše 5.000,- Kč.
Domníváme se však, že při prokázání pravé hodnoty balíku by společnost měla uhradit tuto pravou hodnotu. Jiné orgány jako např. Český telekomunikační úřad však mohou být jiného názoru.
Odesílatel je povinen uplatnit reklamaci ztráty zásilky včetně nároku na náhradu škody za ztrátu zásilky do dvaceti kalendářních dní ode dne předání zásilky Zásilkovně. V opačném případě nárok na náhradu škody zaniká.
Nejpozději do čtrnácti kalendářních dnů od uplatnění nároku na náhradu škody u ztracené zásilky je odesílatel povinen podložit svůj nárok čestným prohlášením příjemce zásilky, kde příjemce svým podpisem potvrdí, že mu příslušná zásilka nebyla doručena. Čestné prohlášení musí obsahovat zejména údaje o příjemci zásilky (jméno, příjmení) a číslo zásilky, která nebyla doručena.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Beneši, mrzí nás, že se vaši zásilku nedaří dohledat. V takovém případě je nutné postupovat podle pokynů kolegů ze zákaznického servisu. Pokud jste při objednávce přepravy neuvedl udanou hodnotu zboží, bude vám v rámci uznané reklamace uhrazena částka 300 Kč, jelikož je takto nastavena základní hodnota zboží. V případě, že zasíláte zboží v vyšší hodnotou, doporučujeme ji do budoucna uvést při objednávce, potom vám bude uhrazena adekvátní částka, pokud se zásilka poškodí nebo ztratí. Maximální hodnota zboží, které můžete přes appku poslat, je 7 000 kč. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zasilkovna si celou reklamaci uzavřela s tím, že mám nárok na 300 a tuto částku mi také poslala. Bohužel
S ohledem na shora uvedené a rovněž s ohledem na to, že společnost se rozhodla již v této věci na spotřebitele nereagovat, uzavíráme stížnost bez dosažení smíru.