Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72245Neustálé zpoždění autobusů č. 25

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2023, před rokem

Michaela Vinklárková

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych se na vás obrátila se žádostí o vyřešení situace s autobusy č. 25. V odpolední hodinách dochází k pravidelným prodlevám příjezdů autobusů. Ať už vyberu jakýkoliv autobus v odpoledních nejvytíženějších časech, tak čas zpoždění se pohybuje od 15 až do 45 minut. (pouze vlastní zkušenost). V těchto zimních měsících se nejedná o nic příjemného. Nakonec to dopadá, že platím vaše služby zbytečně, protože se stejně musím dopravit po svých domů, protože bych s vaší dopravou nestihla nic, co potřebuji. Jedná se hlavně o autobusy z Ruprechtic na Broumovskou. Prosím o úpravu jízdního řádu s ohledem na zvýšenou dopravu po Liberci, aby nedocházelo k následným dlouhodobým zpožděním. Nejsem si jistá zda je to furt stejně, že autobusy v Ruprechticich automaticky pokračuji zpět na Broumovskou. Tady by se dala přidat pauza, aby se co nejvíce snížil čas prodlení autobusů. Výborné by bylo i přidat další spoj v inkriminovanou dobu, kdy je nejvyšší doprava.
Děkuji za posouzení stížnosti a pokus vyřešit daný problém.


Produkt

Autobusy 25


Požadované řešení

Jak jsem již psala výše. Lze přidat pauzu v Ruprechticích s ohledem na jednotlivá zdržení autobusů. Jako extra věc by byla přidat ještě autobus a tak zkrátit čas mezi jednotlivými autobusy. Tedy i čekací dobu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2023 07:28, před rokem

Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 13:37, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.