Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
ráda bych se na vás obrátila se žádostí o vyřešení situace s autobusy č. 25. V odpolední hodinách dochází k pravidelným prodlevám příjezdů autobusů. Ať už vyberu jakýkoliv autobus v odpoledních nejvytíženějších časech, tak čas zpoždění se pohybuje od 15 až do 45 minut. (pouze vlastní zkušenost). V těchto zimních měsících se nejedná o nic příjemného. Nakonec to dopadá, že platím vaše služby zbytečně, protože se stejně musím dopravit po svých domů, protože bych s vaší dopravou nestihla nic, co potřebuji. Jedná se hlavně o autobusy z Ruprechtic na Broumovskou. Prosím o úpravu jízdního řádu s ohledem na zvýšenou dopravu po Liberci, aby nedocházelo k následným dlouhodobým zpožděním. Nejsem si jistá zda je to furt stejně, že autobusy v Ruprechticich automaticky pokračuji zpět na Broumovskou. Tady by se dala přidat pauza, aby se co nejvíce snížil čas prodlení autobusů. Výborné by bylo i přidat další spoj v inkriminovanou dobu, kdy je nejvyšší doprava.
Děkuji za posouzení stížnosti a pokus vyřešit daný problém.
Autobusy 25
Jak jsem již psala výše. Lze přidat pauzu v Ruprechticích s ohledem na jednotlivá zdržení autobusů. Jako extra věc by byla přidat ještě autobus a tak zkrátit čas mezi jednotlivými autobusy. Tedy i čekací dobu.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.