Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#7225Dodaní faktury až po zaplacení do 2 dnů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2015, před 10 lety

Miroslav Janicek

Znění stížnosti

Dobrý den,

objednali jsme si chladnicku pres e-shop 12.7.2015 a cekame na jeji doruceni.

K memu prekvapeni mi dnes dosel email kde mne prodejce informuje ze

"Faktura Vám bude zasláná emailem do dvou pracovních dnů od okamžiku, kdy převezmete zboží od dopravce."

Má prodejce právo na zaslání faktury až 2 dny po zaplacení dopravci?

Děkuji za odpoved


Požadované řešení

Předání faktury ihned po zaplacení dopravci pokud je to povinnost prodejce. Pokud ne predani co nejrychleji po zaplaceni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2015 10:01, před 10 lety

Prodávající toto právo má.

Dle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má prodávající povinnost na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku. Pokud tak neučiní, hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 1 000 000,- Kč za správní delikt. Nicméně v tomto ustanovení není stanovena lhůta pro vydání dokladu, předpokládá se tedy, že by měl prodávající žádost v přiměřené době vyřídit.

Podle článku 8 obchodních podmínek společnosti Electro World s.r.o. se společnost zavazuje vydat fakturu (slouží také jako doklad o zaplacení) do 2 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak nestane, spotřebitel má právo obrátit se na zákaznické centrum. Pokud by společnost svým závazkům nedostála, tak poté může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2015 11:25, před 10 lety

Dobrý den,

Daňový doklad posíláme zákazníkům emailem do dvou pracovních dnů od dodání zboží. Toto je standardní postup, opravdu nic neobvyklého. Tento proces máme teď nově nastavený proto, že v minulosti, kdy jsme vždy fakturu posílali se zbožím, docházelo k velké ztrátovosti. Zákazníci si vybalili zboží a krabici vyhodili. Faktura byla přilepená na krabici, a i když jsme o tom zákazníky písemně vždy informovali předem, stejně k tomu stále docházelo, viz změna procesu.
Nemyslím si, že bude nějaký problém, kdyby ale náhodou ano, neváhejte se na mě,prosím, obrátit napřímo, s posláním faktury Vám ráda pomůžu.

S přátelským pozdravem

Gita Dörflová
Email: gita.dorflova@electroworld.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.7.2015 14:02, před 10 lety


Miroslav Janicek

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu za vysvětlení a zvláště pak paní Dörflové za poskytnutí faktury.