Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Doručení balíku na konkrétní misto, nebo do Alzaboxů, bohužel není výhoda, ale noční můra. Po zakoupení zboží a vybrání konkrétního mista, v tomto případě Alzabox, jsem čekal na e-mail, že si pro balík mohu dojít. Po obdržení e-mail byla zpráva že balík byl doručen na konkrétní misto (Alzaboxu). Opsal jsem kód pro vyzvednutí balíku a jdu si ho vyzvednout. Po napsání jsem dostal zprávu na obrazovce, že se něco pokazilo, abych to zkusil znovu. Zkoušel jsem to vícekrát, marně. Po asi 1 hodíně jsem dostal další e-mal že balík je uložen na jiném místě. Opravdu mně nebaví pátrat ,kam se rozhodne balíkona zrovna balík uložit. Proč vůbec jsem dostal prní e-mail, že balík byl doručen do alzaboxu, když tomu tak nebylo. Pokud chce balíkovna odradit od této služby vybrat si místo, které vyhovuje nejlépe a není toho schopna dostát tak tuto službu nemusí nabízet. Už jsem to řešíl několikrát.
Informovat včas o balíku s pravdivými informacemi.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.