Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 17. 11. 2023 jsem na nově otevřené prodejně Smarty v OC Flora zakoupil ASUS ROG ALLY Z1. Na webových stránkách a sociálních sítí prodejce byla zmiňovaná akce 20 %, která mi ovšem nebyla na prodejně při nákupu poskytnuta. Ještě ten den jsem psal na online podporu na webových stránkách Smarty, kde mě odkázali na email na prodejnu, který jsem napsal. Druhý den, tedy 18. 11. 2023 jsem se zastavil na prodejně osobně. Prodejce mi sdělil, že o neposkytnutí slevy ví, evidují email a na slevu mám nárok, také řekl, že nejdéle v pondělí 20. 11. budu vyrozumět. Přesto, že jsem psal již druhý email a od doručení prvního emailu prodejně uběhl skoro týden, do dnešního dne jsem nedostal jedinou odpověď a prodejce mé emaily ignoruje.
180299 ASUS ROG Ally Z1 bílý, SN: R8NVKD00806132H
Dodatečné poskytnutí prezentované slevy hotově, platbou na účet nebo formou slevy na další nákup.
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli obdobným problémům.
Nabídka zboží, která je tvořena cenou u něj uvedenou v kamenné prodejně nebo na webových stránkách, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Spotřebitel nás informoval, že byl jeho problém vyřešen s dosažením dohody. Stížnost proto uzavíráme.