Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#72268Neposkytnutí prezentované slevy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2023, před rokem

Stanislav Minks

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 17. 11. 2023 jsem na nově otevřené prodejně Smarty v OC Flora zakoupil ASUS ROG ALLY Z1. Na webových stránkách a sociálních sítí prodejce byla zmiňovaná akce 20 %, která mi ovšem nebyla na prodejně při nákupu poskytnuta. Ještě ten den jsem psal na online podporu na webových stránkách Smarty, kde mě odkázali na email na prodejnu, který jsem napsal. Druhý den, tedy 18. 11. 2023 jsem se zastavil na prodejně osobně. Prodejce mi sdělil, že o neposkytnutí slevy ví, evidují email a na slevu mám nárok, také řekl, že nejdéle v pondělí 20. 11. budu vyrozumět. Přesto, že jsem psal již druhý email a od doručení prvního emailu prodejně uběhl skoro týden, do dnešního dne jsem nedostal jedinou odpověď a prodejce mé emaily ignoruje.


Produkt

180299 ASUS ROG Ally Z1 bílý, SN: R8NVKD00806132H


Požadované řešení

Dodatečné poskytnutí prezentované slevy hotově, platbou na účet nebo formou slevy na další nákup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2023 10:51, před rokem

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli obdobným problémům.

Nabídka zboží, která je tvořena cenou u něj uvedenou v kamenné prodejně nebo na webových stránkách, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 16:01, před rokem

Spotřebitel nás informoval, že byl jeho problém vyřešen s dosažením dohody. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.