Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#7227Nemožnost volání a posílání SMS po dobití kreditu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2015, před 10 lety

Luděk Švec

Znění stížnosti

Po dobití kreditu o 200,- Kč jsem 26.6.2015 v 10:25 hod.
obdržel od 999222 zprávu, že mi byl navýšen kredit
na O2 kartě na 522,50 Kč.
Od té doby nelze z tohoto čísla 725 305 019 volat, ani posílat SMS.


Požadované řešení

Požaduji,aby bylo možno čerpat obvyklým způsobem kredit,
to jest telefonovat a posílat SMS zprávy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2015 09:44, před 10 lety

Spotřebiteli doporučujeme reklamaci služeb operátora. Spotřebitel může reklamaci vůči poskytovateli služby uplatnit nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne. Doporučujeme reklamaci podávat písemně doporučeným dopisem s dodejkou.
Pokud spotřebitel mohl služby využít jen částečně anebo je nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je mu poskytovatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2015 10:00, před 10 lety

Hezký den,

kontaktovala jsem vám přímo na váš email, abychom společně vše vyřešili.

S přáním hezkého

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2015 08:34, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2015 15:29, před 9 lety

Společností O2 Czech Republic a.s. nám bylo sděleno, že se stížnost podařilo po vzájemné komunikaci vyřešit. Spotřebitel tuto informaci potvrdil, proto nyní stížnost uzavíráme.

Pro úplnost doplňujeme, že problém byl pouze technického charakteru, nedošlo tedy ke vzniku právního sporu, který by bylo možné řešit prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.8.2015 15:29, před 9 lety


Luděk Švec

Hodnocení: