Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po dobití kreditu o 200,- Kč jsem 26.6.2015 v 10:25 hod.
obdržel od 999222 zprávu, že mi byl navýšen kredit
na O2 kartě na 522,50 Kč.
Od té doby nelze z tohoto čísla 725 305 019 volat, ani posílat SMS.
Požaduji,aby bylo možno čerpat obvyklým způsobem kredit,
to jest telefonovat a posílat SMS zprávy.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme reklamaci služeb operátora. Spotřebitel může reklamaci vůči poskytovateli služby uplatnit nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne. Doporučujeme reklamaci podávat písemně doporučeným dopisem s dodejkou.
Pokud spotřebitel mohl služby využít jen částečně anebo je nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je mu poskytovatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Hezký den,
kontaktovala jsem vám přímo na váš email, abychom společně vše vyřešili.
S přáním hezkého
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Společností O2 Czech Republic a.s. nám bylo sděleno, že se stížnost podařilo po vzájemné komunikaci vyřešit. Spotřebitel tuto informaci potvrdil, proto nyní stížnost uzavíráme.
Pro úplnost doplňujeme, že problém byl pouze technického charakteru, nedošlo tedy ke vzniku právního sporu, který by bylo možné řešit prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.
Hodnocení: