Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatíte si pojištění Carlife Pro, kde je záruční program pro opravy.
Mě přestal fungovat posilovač řízení, který je v tomto programu zahrnut.
Udělají si z vás likvidátora a všechno uděláte za ně!!
A oni jen chtějí další a další dokumenty a dělají z vás blbce, když už na začátku ví, že nic nezaplatí.
Je to podvod na lidi, jen z nás tahají peníze!!
Všechno si musím zaplatit sama.
Peugeot 207
Požaduji uhradit škodnou událost.
|
Tweet |
Obecně platí, že pokud byly splněny veškeré podmínky, mělo by být pojistné plnění řádně a včas vyplaceno.
Mezi součástky, které jsou kryté pojištěním Carlife Garance PRO jsou mimo jiné čepy řízení, nádržka posilovače řízení a hydraulické čerpadlo posilovače řízení. Výluky z pojištění týkající se řízení (včetně posilovače řízení) pak představují všechny ostatní součásti, jež nejsou výslovně uvedeny a také běžné opotřebení.
V tomto případě tedy záleží, o kterou konkrétní součástku se jednalo.
Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.
Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.