Společnost


Fortegra Europe Insurance Company Limited, pobočka Česká republika

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72283Neplnění pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2023, před rokem

Renáta Zedníková

Znění stížnosti

Zaplatíte si pojištění Carlife Pro, kde je záruční program pro opravy.
Mě přestal fungovat posilovač řízení, který je v tomto programu zahrnut.
Udělají si z vás likvidátora a všechno uděláte za ně!!
A oni jen chtějí další a další dokumenty a dělají z vás blbce, když už na začátku ví, že nic nezaplatí.
Je to podvod na lidi, jen z nás tahají peníze!!
Všechno si musím zaplatit sama.


Produkt

Peugeot 207


Požadované řešení

Požaduji uhradit škodnou událost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 07:55, před rokem

Obecně platí, že pokud byly splněny veškeré podmínky, mělo by být pojistné plnění řádně a včas vyplaceno.

Mezi součástky, které jsou kryté pojištěním Carlife Garance PRO jsou mimo jiné čepy řízení, nádržka posilovače řízení a hydraulické čerpadlo posilovače řízení. Výluky z pojištění týkající se řízení (včetně posilovače řízení) pak představují všechny ostatní součásti, jež nejsou výslovně uvedeny a také běžné opotřebení.

V tomto případě tedy záleží, o kterou konkrétní součástku se jednalo.

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.

Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 17:27, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.