Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Ve středu 22. 11. jsem jel z Prahy do Košic v samostatném cupé vagonem 14. Nikdo mne nerušil hlášenim na každé stanici ze spánku, dostal jsem vodu a džus, jakož si mohl za doplatek objednat čaj, cake a jerky. Když jsem se vracel ve čtvrtek 23. 11. z Košic do Prahy v samostatném cupé vagonem 2, rušili mne na každé stanici nablblým hlášenim ze spánku, co nešlo vypnout, nedostal jsem džus ani možnost si objednat čaj a jerky, jak jsem plánoval. Mordor. S vámi už rozhodně nepojedu. To byl terorizmus to hlášení.
Chci vrátit peníze za lůžko, protože jsem se vůbec nevyspal kvůli hlášení, co nešlo vypnout. Dále kompenzaci ceny dvou džusů, které jsem měl dle mého názoru dostat v ceně jízdenky, které si ale zjevně ponechal košický průvodčí pro svou potřebu.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.