Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7229Zaplacení 2 zásilek, 3. jsem nepřevzala a poslala jsem ji zpět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2015, před 10 lety

Alena Foltinová

Znění stížnosti

Dobrý den 3zasilku jsem nechtěla tak nechali za co mám upomínku a mám platit 301kc když volam na uvedené číslo tak jen hraje hudba tak vám chci zdelit nic neposilejte ponevac nic nechci a nic jsem si ani nebjednala a tak vás chci poprosit nic neposilejte na uvedené adrese se nezdruji děkuji za vyřešení a rychlou odpověď.s pozdravem Foltinova


Požadované řešení

Odeslané zboží zpět dodavateli a za to mám platit 301kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2015 10:00, před 10 lety

Spotřebitelce doporučujeme zaslat oznámení o ukončení smlouvy písemně na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.

Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci zákazníka s podnikatelem, tato služba zprostředkovává mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Vzhledem k tomu, že služba funguje na principu dobrovolnosti, není reakce společnosti zaručena. Společnost Westerfield Int. AG se zatím nevyjádřila k žádné z podaných stížností, proto je vhodné, aby spotřebitelka využila výše uvedený postup pro kontaktování společnosti.

V tomto případě se však nejedná o spotřebitelský právní spor. Z tohoto důvodu stížnost uzavráme, neboť nemůže být v rámci naší služby řešena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.