Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den 3zasilku jsem nechtěla tak nechali za co mám upomínku a mám platit 301kc když volam na uvedené číslo tak jen hraje hudba tak vám chci zdelit nic neposilejte ponevac nic nechci a nic jsem si ani nebjednala a tak vás chci poprosit nic neposilejte na uvedené adrese se nezdruji děkuji za vyřešení a rychlou odpověď.s pozdravem Foltinova
Odeslané zboží zpět dodavateli a za to mám platit 301kc
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme zaslat oznámení o ukončení smlouvy písemně na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Služba VašeStížnosti.cz neslouží k běžné komunikaci zákazníka s podnikatelem, tato služba zprostředkovává mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Vzhledem k tomu, že služba funguje na principu dobrovolnosti, není reakce společnosti zaručena. Společnost Westerfield Int. AG se zatím nevyjádřila k žádné z podaných stížností, proto je vhodné, aby spotřebitelka využila výše uvedený postup pro kontaktování společnosti.
V tomto případě se však nejedná o spotřebitelský právní spor. Z tohoto důvodu stížnost uzavráme, neboť nemůže být v rámci naší služby řešena.