Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Již po třetí v tomto týdnu vynechal spoj 603 od Vojtěcha Lanny,měl jet v 7:26 a jel až v 7:38..sejdou se tu dva autobusy a nevědí který z nich má jet!Děti jezdí do školy pozdě, lidi do práce nebo k doktorovi taky.
Jednou jeli čtyři spoje za sebou, což bylo dost stresující a nepříjemné když lidi nevěděli kam nastupovat.
Prosím o vyřešení tohoto problému.
Pásmo 3,225603/030,8950,875,68736
Vyřešit problém se spojem.
Jezdí jich tu čtyři linky ale ráno, kdy jezdí děti do školy, lidi do práce nebo k doktorovi včas nejezdí!
Přijedou a čekají ,pak se tu sejdou dva autobusy najednou a nevědí kdo má jet!!
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.