Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zásilkovna převzala od dodavatele balík a sms zprávou jsem obdržela informace, že bude doručen v daný den, včetně časového rozpětí. Balík měl být doručen na adresu. Přestože jsem se na adrese zdržovala celý den, nikdo mě nekontaktoval. Ještě týž den jsem kontaktovala zákaznickou linku Zásilkovny, kde jsem obdržela informaci, že balík bude vrácen odesílateli. V rámci informaci o "trasování zásilky" se všechny informace pod číslem zakázky "Zásilka Z 349 2137 090" nezakládají na pravdě, na což jsem pracovníky telefonicky upozornila. Údajně měl být balík na cestě zpátky do depa. Každý den s nimi několikrát telefonuji, ale zcela bezvýsledně. Vždy hovořím s někým jiným a vždy slyším jiné informace. Balík chci získat, ale pokud ho záměrně ukradli nebo je jiný důvod, že jsem o balík přišla, chci uhradit částku 5.800 Kč.
20 produktů značkové výroby
Nalezení balíku a jeho dodání. Pokud toto není realizovatelné, požaduji uhrazení částky ve výši 5.800,- Kč.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Soběslavská, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Podle informací v trasování vidím, že byla zásilka dnes doručeno, věřím, že tentokrát již vše proběhlo k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení:
Komentář: Záležitost byla nakonec vyřešena, balík se našel a byl mi doručen na adresu, jak jsem požadovala.