Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.11.2023 jsme se s manželem dostavili na nařízené jednání u Okresního soudu v Havlíčkově Brodě, kde nám bylo sděleno, že jednání je odročeno. Na tuto skutečnost jsme měli být upozorněni obsílkou soudu č. ***, která nám NEBYLA doručena a ani oznámena a s odůvodněním, že písemnost nebylo možné vložit do schránky byla vrácena soudu!! Poštovní schránku máme řádně označenou a umístěnou na plotě, dříve s korespondencí problém nebyl. Vzhledem k tomu, že bydlíme v Chebu, cestovali jsme OA 616 km zbytečně, ušel nám výdělek neboť jsme si museli vzít na tuto cestu neplacené volno a s přihlédnutím k amortizaci vozidla, Česká pošta, respektive její zaměstnanci, nám svou laxností způsobili škodu za více než 9000,-Kč! (nafta, amortizace vozu, ušlý výdělek). Žádám Vás tímto o prošetření události a úhradu nám vzniklé škody.
S pozdravem
Vilma Jech
***
stvrzenka o tankování, kopie obálky nedoručené písemnosti (originál je u soudu), potvrzení zaměstnavatele o výdělku - vše dodáme při jednání
Žádám Vás tímto o prošetření události a úhradu nám vzniklé škody.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.